ברוכים הבאים, לדימונה.

dimona

ראו זאת, כמחווה.

[audio:https://www.tactica-games.co.il/wp/wp-content/uploads/2013/10/dimona.mp3]

(קישור לשמירה באמצעות כפתור ימני)

מחווה לפודקאסט Welcome to Night Vale, תשדורות מתחנת הרדיו של עיירה אמריקאית קטנה, הכוללות בין היתר חדשות, עדכוני מזג אוויר מקומיים, הכרזות מטעם המשטרה הסודית, אורות מסתוריים בשמי הלילה, דמויות עטויות גלימה בעלות כוחות בלתי ידועים, ואירועי תרבות וחברה במתנ"ס המקומי. הפעילו את הרדיו, והסתתרו מתחת לשולחן. 

נייט וייל נכתב בידי ג'וסף פינק וג'פרי קריינור, ומוקרא בידי ססיל בולדווין. המוזיקה היא מאת disparation, וכל קטעי המוזיקה בהם השתמשתי בהקלטה נלקחו גם הם משם. הלוגו מתבסס על הלוגו המקורי, בעיצובו של רוב ווילסון.

6 Comments on “ברוכים הבאים, לדימונה.

  1. בשמם של דוברי העברית באשר הם, אבקש ואקריב עיזים משולשות ראשים ומרובעות כנפיים בתחינה לשחרור פרקים נוספים מהרדיו של דימונה לציבור הרחב ברשת האינטרנט, למרות הסכנה למרקם המציאות. הרווח בבירור גדול מההפסד, ובכל מקרה, חמישים אחוז לאבדן נשמתם בת האלמוות של המאזינים הוא סיכון לגמרי מתקבל על הדעת. בייחוד בהתחשב באחוז המאזינים שכבר מכרו או אבדו אותה, ובשימוש הרווח בנשמות בנות אלמוות רזרביות, שמוכר מר אורפז ברחוב התהום שלוש.

  2. תודה על הבקשה, אבל לצערי זה לא יקרה – פרק אחד הוא מחווה, שני פרקים ומעלה זה כבר חיקוי. ואם כבר, אעדיף לעשות משהו מקורי ואחר (גם אם באותו סגנון), ולא העתקה מדויקת של משהו קיים.

השארת תגובה