עם שובי באייקון יקום דבר

הארק!
והטו אוזניכם. 

חג אייקון מתקרב. זהו כנס ככל הכנסים – ועל כן, בו מתכנסים. אומנם דרקוניקון עוד לא בא וחלף, ויש טעם רע – או שמא, אין טעם טוב – בהצהרת כוונות לכנס הבא אחריו. אך בעוד שבראשון אהיה ובשני לא אהיה – או שמא, באחד מהם אנכח, ובשני לא אנכח – יש בי את הבטחון המספק לדון במאוחר על אף שהמוקדם טרם התרחש. יסלחו לי האלים. רחמיהם עלי.

הדברים אשר באייקון יתרחשו

הגמדים חופרים – זהו אקט שניתן לכנותו בשני שמות. האחד, הקלטת פרק בשיתוף עם הקהל, בדומה לאשר בביגור היה. השני, פעילות משחקים מהנה כלשהי, כדוגמת הרצת אינדי קצרים, משחקי לוח קצרים, ושאר פעילויות, חלקן סדנאתיות באופיין. 

השנה השקטה – בהיותי גרופי, אפילו שמופי-דרופי, אריץ את The Quiet Year, לאורך כשלוש שעות, כנראה כסבב משחק, אולי סתם בהזדמנות בפונדק. אם אכן תהיה הזדמנות, אוודא כי ההתרחשות תערך בפונדק שבאייקון, ולא בפונדק של ממש, על מנת למנוע בלבול והסטת השחקנים מהעיקר. 

עולם המבוך – חשקתי בהרצתו. עם בוא ההשקה של ואנור, יהיה הספר זמין בצורה מוצקה. דף אחר דף ניתן יהיה לעלעלו. דפים נוחים יהיו לחלוקה, דפי דמות מוכנים ואף בסיס להרפתקה. אך האם בכך יסתיים העניין, הרצת השיטה ותו לא? לא! כלומר, לא תו לא, אלא לא לתו לא. כלומר כן. רק שלא! 
במקום זאת, ברוצני לקחת את היצירתיות הבנויה-בתוך השיטה ולנצלה כפליים. שתי קבוצות ישחקו, כל אחת בעולמה, אשר יווצר תוך כדי ההתרחשות, כדרכו של עולם. המבוך. ואז, בסבב שני, יבולבלו השחקנים משתי הקבוצות לתוך שתי קבוצות חדשות, אך ישארו עם דמויותיהם, וכעת ישחקו הרפתקת המשך, אלא שכל המידע שנקבע עד כה – נכון הוא בעולם החדש המשותף. יצטרכו שחקנים ומנחים יחדיו להסביר כיצד הדברים משתלבים, תוך כדי שהם מתנגשים.

הנחיה אולימפית – מנחים יתכנסו ויריצו משחק. על מה המשחק? תרכיז ממותק. כאירוע מוצלח בימים עברו, בזה אחר זה התרחש בכנס אחר כנס, יחדיו יתאסף ויווצר ברביעית. ומי ייתן והמנחה הטוב ביותר.

היעד: שבתאי – רב-מנחים יריצו לרב-שולחנות משד"ב (משחק שהוא מד"ב), בחלל. לא המשחק, אלא המתרחש במשחק. המשחק יתרחש בשולחן. מספר שולחנות.

דברים נוספים – משחקונטרול 2 (משחק שהוא סטארקונטרול 2), אולי. קשה. אולי.

עדכון מאוד חשוב

ככה נגמר המשחק הקודם של The Quiet Year, כשאנשי הדג עלו מהים ובאו מהצפון עם כלי נשקם החייזריים, לשעבד את מה שנותר מהקהילה הקטנה והמסוכסכת.

שנה שקטה יחסית
שנה שקטה יחסית

4 Comments on “עם שובי באייקון יקום דבר

השארת תגובה