דברים שקורים

בימים האחרונים:

סיימתי את Freedom Forever Online, משחק התפקידים שהרצתי באמצעות עולמות פרא לחבורה רב-יבשתית. המשחק התנהל היטב, ולמרות כמה דברים קטנים שהייתי צריך לחזות, בסך הכל הוא פעל ממש כמו שרציתי, ואני בהחלט מקווה שהשגתי את האימפקט – גם הסיפורי וגם הרגשי – שהתכוונתי להשיג. "רגשי" זאת מילה קצת חזקה, זאת חבורה מאוד מוכוונת מטרה, אבל מבחינתי זה הישג גם פשוט לראות אותם עושים דברים מתוך מניעים שאינם רק "להשיג את המטרה שלפנינו". סיימתי בקליף-האנגר, כמו שתמיד צריך, ויש עוד מקום רב לפרקים עתידיים. אני שוקל להעלות את הפרק הקודם כולו לבלוג, כמו שעשיתי בעבר עם כמה הרפתקאות אחרות, אבל אני חושש שאף אחד לא באמת יריץ אותו, ושזה יהרוס לי את האפשרות להריץ אותו לכל מי שיכול היה להיות שחקן פוטנציאלי. אם כי בהחלט נהנתי מהקרב האחרון והייתי רוצה לחשוף אותו.

התחלתי פרויקט בבלוג באנגלית, לעיצוב-מחדש של משחק לוח. כל הפרטים כבר שם, אין לי מה להרחיב. אני נהנה מזה למדי, ואני מקווה שיצא משחק טוב.

אני בשלבים אחרונים של העריכה בואנור, מה שאומר שבערך 50% מהעבודה לפני. ככה זה בעריכה. "ריסוק עצמות" עשוי לקבל מקום בז'ארגון המ"ת המקומי במהלך השנים הקרובות.

לפני כחודש-חודשיים התקבלתי לעבודה ב-QA על משחקי מחשב המתורגמים לעברית, אלא שמסתבר שאין כרגע כאלו. לא נקראתי לעבודה אפילו פעם אחת מאז, אני כבר מתחיל לקחת את זה אישית (ובטח שההתרשמות הראשונית שלי, "איזה יופי שמתרגמים משחקי מחשב לעברית" דעכה משהו). אבל בינתיים התקבלתי לעבודה בתרגום קומיקס לעברית, כי למה לא.

מידת המאיסות שלי מאנשים שעיקר התרומה שלהם לרשתות החברתיות היא התחכמויות שמטרתן רק להפגין פיקחות או טרוניות מעייפות שאין בהן צורך, רק הולכת וגדלה. אני לא יודע אם זה בגלל שאני מזדקן, או בגלל שכל כך הרבה דברים נפלאים קורים כל הזמן ובכל זאת אנשים מבזבזים את זמנם ואת זמני בעולמם הקטן והקטנוני. נמאס לי להסביר תפיסות עולם. מאסתי בהערות קטנוניות וחסרות כבוד. ואני עדיין לא מבין בשביל מה צריך טוויטר.

בעניין אחר: יום יבוא ובוא אעשה גיוס המונים באתר ישראלי. באותו יום, אני מקווה שהקהל כבר יבין שזו לא תרומה, זו השקעה; שהאתר ידע שלא מספיק לתת לי סכומים מדורגים מדרגות השקעה ואמצעי סליקה; ושאני אדע להציג את השקיפות הנדרשת מפורמט מבוסס-אמון שכזה. That is all.

1 Comment on “דברים שקורים

השארת תגובה