Freedom Forever Online

משחק הרפתקה על שחקנים אבודים שנכלאו בעולם MMORPG שהשתגע. דקות ספורות אחרי שחרורו של משחק החיבור-הניורולוגי הראשון, עצרו כל השחקנים הנלהבים בבעתה – בהכרזה גלובלית שנשמעה בכל עולם "קריידן" הבדיוני, הודיעו המפתחים בהיסטריה שהמערכת השתבשה וננעלה כליל. הם הפצירו בכל השחקנים לגשת אל הפירצה האחורית, דרך נסתרת שעוקפת את השרתים, אך בטרם הספיקו לספר את מיקומה, נקטעה ההכרזה. האם היתה זו חלק מהתקלה… או חבלה מכוונת?!

כעת, אלפי שחקנים מסתובבים בעולם הוירטואלי, מביטים לשמיים בתקווה לראות עדכון מהעולם החיצון, אך רואים רק את הערים המרחפות של ארץ השחקים. החיפוש אחר הפירצה האחורית החל, אך הסכנה גדולה – שכן שחקן שנהרג בתוך סביבת המשחק, לא נראה שוב… האם הוא נהרג? או שמא זו הדרך להשתחרר? שמועות על רציחות מכוונות מסתובבות בכל quest hub, והמתח בין השחקנים שנותרו גואה, בעודם מתחלקים לקבוצות חשדניות עד מאוד.

"בחרו מבין שבעה מקצועות, ושפרו את דמותכם באמצעות מערכת התקדמות מבוססת אבני חן!" כך הבטיחה אריזת המשחק, המספרת גם על ארץ השחקים, טירותיהם של דרקוני התהום, מבוך סודי בתוך הירח האדום, ואתגר בלתי עביר המצפה לשחקני ה-endgame בגבול העולם, מול גריימקס שותה הנשמות!

סודות רבים מצויים ברחבי קריידן, הבטחות לכיף שהפכו לסכנות חיים. האם אחד מהם אינו אלא הפירצה האחורית? הצטיידו במיטב הציוד, שפרו את המיומנויות למלואן, וצאו בחיפוש אחר תשובות – ויציאה הביתה!

4 Comments on “Freedom Forever Online

  1. אני כנראה מריץ את זה, כנראה בעולמות פרא, ואעדכן בהמשך.

    בינתיים, קיבינימט, תעשה לעצמך טובה ותראה כבר את Sword Art Online.

השארת תגובה