ספרי מבוכים ודרקונים חדשים בקרוב

ספר החוקים לשחקן 2 ומגדיר המפלצות 2 גמרו את שלב העריכה ונכנסו לגרפיקה, מה שאומר שעוד כמה חודשים (אנחש שלא לפני ביגור), הם יגיעו לחנויות\אינטרנט ברחבי הארץ. 

ולשאלתכם: ברברי, דרואיד, טרובדור, כושף, נוטר, נוקם, עותר, שאמאן.

23 Comments on “ספרי מבוכים ודרקונים חדשים בקרוב

  1. בן פרא, גולית, דווה, חצי-אורק, וננס.

    זו הזדמנות טובה לשאול כל שאלה אחרת שיש לגבי הספר (או המגד"מ), אוכל לענות על הרוב.

  2. אז באותה מידה אתה יכול לשאול על השאמאן והנוקם, שגם הם חדשים.

    הנוטר הוא המגונן מבין ארבעת מקצועות הכוח הקדמוני שמוצגים בספר, הוא שומר על הטבע מפני מי שמבקש לפגוע בו. העותר הוא רכז קדוש, שפונה אל האלים באופן ישיר – לא בתפילות ולא עם סמלי קודש, אלא באמצעות קשר ישיר לעוצמתם של האלים – כדי להמטיר אש נוראית על אויבי האל ולחסל אותם בכמויות.

    בן הפרא הופיע כבר במגדיר המפלצות (ביחד עם הננס), ועכשיו הופך לגזע שחקן. אלו הם צאצאיהם של ליקנטרופים, חיות אדם בחלקם, שחשים בנוח בסביבות פרא יותר מאשר בעיירה מתורבתת. הם מסוגלים להבליט את הפן החייתי שבהם עוד יותר לפרצים קצרים, כדי להיעשות מהירים או חזקים יותר.

  3. ובדיוק שהתחלתי לשחק מו"ד 4 אם הקבוצה שלי
    זה תזמון מוצלח, אני מקווה, בהנחה שנמשיך עם מו"ד עד ביגור ככה…
    אז אתה עדיין מתרגם את זה?

  4. 1)אתה יכול לכתוב על כל הגזעים והמקצועות (או לפחות על הרוב) תיאור קצר כמו על הנוטר העותר ובן הפרא שכתבת למעלה?
    2)יהיה במדריך החוקים לשחקן 2 חפצים חדשים?
    3)יהיו כשרונות חדשים
    4)מתי יהיה הביגור הקרוב?

  5. אני די בטוח שכתבתי עליהם מתישהו בפונדק. באופן כללי, כדי לעקוב אחרי מידע בתחום, כדאי לעקוב אחרי הפונדק.

    ממש בקצרה:

    הננס הוא בן פיה קטן וערמומי שמעדיף להיעלם מעין (ויכול קצת לעשות זאת), הגולית הוא בן הרים קשוח להפליא ושבטי שמחובר למקצועות הקדמוניים, הדווה היא נשמה של מלאך שמתגלגלת בעולם ונוצרת מחדש בגוף גשמי במחזור בלתי פוסק של ניסיון להגיע לרמה רוחנית גבוהה יותר, וחצי האורק הוא בחור מהיר, חזק ורעשן, שאוהב לחיות כמו שצריך. 

    מקצועות: הברברי הוא איש קרבות שבטי שמחובר למקור הכוח הקדמוני בכך שהוא נותן לרוחות שונות להיכנס בו בזמן שהוא זועם בהיסטריה (סער קדמוני), הדרואיד רואה עצמו כחלק מעולם הטבע, לא משרת ולא אדון לרוחות הטבע וביכולתו לשנות צורה באמצעות החיבור שלו לרוח הטורף הקדום (רכז קדמוני), הטרובדור מתמחה באומנויות ובקסם, יודע להפיח בחבריו תעוזה או תושיה באמצעות שירים או נאומים (מנהיג מאגי), הכושף הוא מעיין נובע של קסם דרקוני או כאוטי, וביכולתו לשחרר את הקסם הזה בפרצים הרסניים (סער מאגי), הנוטר מחובר לאדמה ורותם את כוחו של הטבע כדי להגן עליו מפני כל נזק (מגונן קדמוני), הנוקם למד תורות קדושות נסתרות כדי להפוך למעין מתנקש בשירות האל שלו, נודר שבועות כדי לחסל את אויבי האל (סער קדוש), העותר משתמש בעוצמתם הטהורה של האלים כדי להמטיר אש נוראית על אויבי האלים ולחסל אותם בכמויות (כרז קדוש), והשאמאן הוא חברם של הרוחות, מבקש ללמוד מהן ולהכיר את דרכיהן בעודו זוכה להכוונה מרוח מלווה אחת שצמודה אליו תמיד (מנהיג קדמוני).

    2. בהחלט.

    3. כמובן. לכל המקצועות האלו, ועוד.

    4. בכל שאלה לגבי ביגור, אפשר פשוט לחפש את ביגור בגוגל וכך להגיע מיד לאתר שלהם. לחילופין, אפשר לבקר אותם בעמוד הפייסבוק שלהם באותה קלות.
    וספציפית, הכנס יערך בין ה-27 ל-30 לחודש, במודיעין. אני אעשה שם דברים.

     

  6. חיפשתי בחנויות אתמול ועדיין לא יצא…
    היום ה-2 באפריל ואמרתם שיהיה עד הביגור (שכבר היה).
    רציתי לדעת מתי הספרים אמורים לצאת

  7. אהלן אנונימי!

    למעשה, כתבתי למעלה שלדעתי הספרים לא יצאו לפני ביגור, ואכן, לא יצאו. אנחש שיצאו לקראת אמצע-סוף הקיץ, וגם זו רק הערכה חסרת ביסוס שלי, וחשוב להבהיר, שאינני עובד\אחראי\מנהל\סבל של מאנקי טיים, ולכן שאלות שכאלו כדאי להפנות למאנקי טיים, ולא אלי. איפה? למשל, בעמוד הפייסבוק שלהם או באתר שלהם. אותם אפשר למצוא, כמובן, עם חיפוש "מאנקי טיים" במנועי החיפוש הרלוונטיים.

  8. תודה,
    בנושא אחר:
    אתה יכול לתת לי חוות דעת מקצועית למקצוע שכתבתי?
    הוא נקרא גנב נשמות והנה קישור:
    C:\Users\Toshiba\Documents\גונב נשמות גזע חדש.pdf
    (אם הקישור לא עובד אז תגיד לי ואני אתן לך אחר)

  9. שמע, זה לא קישור, זה מיקום על ההארדיסק שלך. כמובן שאין לי גישה לזה.

    הדרך הנכונה לעשות זאת, היא להעלות את המקצוע למקום נוח כלשהו (את הטקסט עצמו, לא את הקובץ. זה לא נוח להוריד קובץ), ולתת לאנשים להסתכל ולהעיר הערות. אני ממליץ על פורום הפונדק. חבל סתם לשלוח רק לי, ולקבל תגובות רק ממני, כשאפשר לקבל מקהל גדול של אנשים שמבינים בתחום.

  10. אני ללא ספק מגניב ונהדר, אבל אני גם רק אדם אחד, ובפורום הפונדק יש הרבה אנשים, רבים מהם מבינים הרבה במו"ד ויוכלו לתת לך עצות מועילות שאני לא אעלה בדעתי.

    בנוסף, בפורום הרבה יותר נוח להגיב ולתת הערות רציניות, מה שכמובן לא אעשה בתגובות כאן. 

    אנא, הכנס לפונדק, העלה לשם את הטקסט, ונוכל לעשות את זה מסודר. אין לי כוונה להגיב כאן על הקובץ.

השארת תגובה