עונה חדשה לננסק?

אז כבר זמן מה שאני מתחבט בשאלה, כיצד להמשיך את 'גיבור ורע לו'. אני מתקשה למצוא דברים שדורשים פארודיה ראויה, וכשאני מוצא, אני מתקשה לעשות עליהם פארודיה ראויה. יש לי שלושה-ארבעה פרקים חצי כתובים, שמחכים שיקרה משהו מעניין כדי להיגמר, אבל אני מרגיש שמיציתי את "הא הא, זה מצחיק שזה עובד ככה". 

בנוסף, נהנתי במיוחד בתקופה בה כתבתי את עונה 2, שהיתה כמעט כולה בעצם סיפור אחד מתמשך, ודווקא עם מעט פארודיה – בשום שלב לא באמת צחקתי על שער המוות וכישור הזמן, הסיפור פשוט התרחש שם. 

אני חושב לחזור לפורמט דומה, ולהפוך את העונה הבאה, לפחות, לסיפור מתמשך, עם כמה דמויות מהעבר וכמה דמויות חדשות. שוב, הסיפור יתרחש על רקע עולמות מוכרים, וכנראה עם יותר פארודיה הפעם. במובן מסויים אני מעוניין לפזול לסינדרום סרבוס באופן מודע וחלקי, לשמור על ההומור אבל בהחלט לתת עדיפות להרפתקה מתמשכת. 

לדעתי, כל סיפור נכתב מתוך שיווי משקל בין מה שהכותב רוצה לבין מה שהקהל יקרא. ולכן חשוב לדעת: האם אתם, כקהל הקוראים, מעוניינים בדבר שכזה? 

2 Comments on “עונה חדשה לננסק?

  1. אני גם אשמח להמשיך לקרוא את "גיבור ורע לו", אבל אני חושב שאם משתמשים בסיפור מתמשך צריך לקחת משהו שאין סיכוי שהקורא לא מכיר כדי שכולם יוכלו להתחבר לעלילה המרכזית. בנוסף הייתי מציע לך מדי פעם לשבור את השגרה בפרק קליל שלא מקושר יותר מדי לעלילה, גם כדי לא להכביד עליך וגם כדי לא להכביד עלינו.

השארת תגובה