זה לא ייאמן

כמה מהר מתרגלים לסביבה חדשה – בתוך שבוע כבר לא מוזר לצאת לרחובות לונדונים, בתוך שבועיים העברת כרטיס אוייסטר בכניסה לתחבורה ציבורית זה כבר טבע שני. פעם שיערתי שלוקח עד שלושה שבועות כדי להתרגל לגמרי לסביבה אחרת לגמרי, ואני שמח לראות כמה חכם הייתי פעם.

כמה מהיר המחשב החדש שלי – שיגיע רק מחר, אבל אני בטוח שיהיה מהיר. הו, מהיר בהחלט. עניין יחסי, כמובן; לא קניתי את מפלצת ה-2,000 פאונד המזעזעת (פאונד הוא כ-6.3 ש"ח כרגע), וקשה לי להעלות על הדעת מי יעשה כזה דבר, אבל המיכשור החדש יהיה מהיר בהחלט יחסית לנייד המיושן עליו אני כותב כרגע, ועליו אמשיך לכתוב, כי יש לו מקלדת בעברית. המחשב החדש ישמש כמכונת המשחקים, ותפקידו להריץ דברים בגרפיקה סבירה עד לפחות ארבע שנים קדימה. יש לי את כל הסיבות לחשוב שזה מה שיקרה.

שעדיין מתלוננים בסרטון החלב – כלומר, זה כן יאמן, פשוט צריך לחשוב על זה קצת. כי מבחינתנו, הוא שם כבר חודשים, וכל הטענות כבר הועלו ונענו. אבל מבחינת מתנגד מספר 214, הכל חדש ורענן, והוא מגיע במלוא הכוח והמרץ לטעון את אותן טענות ישנות. אם רק אנשים היו טורחים לקרוא אחורה, כל כך הרבה היה נפתר!

כמה קשה ליצור אייקונים קטנים – אפילו פשוטים מאוד, אפילו כאלו שאתה יודע בדיוק איך אתה רוצה שיראו, באמצעות עכבר ופוטושופ. וקול ההיגיון דווקא יטען שעכבר ופוטושופ זה כל מה שצריך! הו, קול היגיון, דום, דום. אני יוצר דף דמות חובבים עבור חץ הזמן, והחלטתי לעשות את דפי הכוחות מבוססי אייקונים, כך שבמקום כל הטקסט הזה, יהיו בעיקר סימנים ברורים.

 

המעבר לאנגליה התרחש בהצלחה ובמהירות. אתמול לפני שבועיים עזבנו את הארץ (וואי, זה נשמע כל כך סופני כשכותבים את זה ככה), וכבר אנחנו בדירה מצוינת, עם חשבון בנק, תוכנית סלולרית, אינטרנט בדרך, מחשב חדש, וקרואסונים בשקית. שזו אחת התגליות המפתיעות ביותר! כי הם עדיין רכים כאלה וטעימים, איך הם עושים את זה אני לא יודע. 

השלבים הבאים: חזרה ללב הקריסטל, המשך העבודה על הערכה למתחיל, ולסדר לעצמי מסגרת עבודה בה אני משחק רק חצי משעות היממה בכל משחקי המחשב שקניתי בשלוש השנים האחרונות ולא יכולתי להריץ עד כה.

3 Comments on “זה לא ייאמן

השארת תגובה