קראו לי ראש העיר

Foursquare היא אפליקציה פשוטה, מבריקה ומטופשת, שמאפשרת לך לציין שאתה נמצא במקום מסוים. זה נותן לך נקודות. אם אתה נמצא בהרבה מקומות, תקבל הרבה נקודות – עוד יותר, אם אתה במקומות שונים וחדשים – ועם הנקודות האלו, ובכן, אולי יהיה לך יותר מלחברים שלך. ואתה יכול לראות איפה הם היו ואיזה טיפים נתנו על המקומות האלו, או להגיב על כך. זהו. זה מה שעושה Foursquare. זה מבריק כמו שזה מטופש, וזה ממש פשוט.

 התכונה הנוספת של FS, וזו שגם נותנת לה כוח מסחרי, היא היכולת להפוך ל-Mayor של אזור שאתה מבקר בו הרבה. אתה עובר במאפיה כל בוקר? עושה צ'ק-אין? אחלה, אחרי זמן מה אתה מתוגמל בכך שאתה נעשה ה-Mayor של המקום. מה זה אומר? ובכן, מעבר למידה לא ממש משמעותית אבל בכל זאת לא לגמרי מובטלת של כבוד ועניין מצד חבריך, אם בית העסק מכיר בקיומו של FS ומוכן לשחק במשחק, אולי תקבל 10% הנחה על הכל. ואז יש לאחרים אינטרס להיות ה-Mayor, ולהגיע למקום הרבה, ובתקווה מתישהו לעבור אותך ולהיעשות הבוסים בעצמם. וככה המשחק מתנהל. בארץ זה מוכר פחות, אבל בעולם – ויותר חשוב, באנגליה – הוא רץ בכל הכוח.

הנה המקומות בהם אני הוא ה-Mayor בימים אלו, ואבקש לפנות אלי בתואר הראוי:

רומ"ח, רעננה, ישראל. אף אחד לא נופל מהרגליים בהפתעה.

הדירה שלי ברמת גן. עוד קצת פחות הלם.

קופ"ח כללית הרצל ב', רמת גן. אין כמו שירות מחורבן שדורש ממך לשוב פעם אחר פעם כדי להשיג צ'ק-אינים! מה גם שהתחרות מצומצמת מאוד, ומורכבת מאנשים זקנים מכדי להשתמש בטכנולוגיה. 

פינוקי מאפה, רמת גן, ישראל. הצלחתי להדיח את הצוציק הקודם, איש לא יעצור אותי במאבקי לניצחון! חבל שאין להם מושג במה מדובר ולא מעניין אותם. הפיתות שלהם טובות.

שיבולת, רעננה. כן, סניף של בודהה בורגר. פתוח עשרות שעות ביום, המוני אנשים מגיעים לשם, ובכל זאת, כנראה שאף אחד לא עושה שם צ'ק אין. מסתבר שטבעונים אינם גיקים טכנולוגיים. השווארמה שלהם מצוינת.

הדירה של אביב ואביתר. רכנו על ברכיכם, בפני השליט!! כעת, עוד קאפקייס!

Leisure Games, פינצ'לי, לונדון. חנות משחקי הלוח המרשימה ביותר בלונדון (כעת כש-Playing Games נעלמה). הייתי שם פעמיים, ומסתבר שזה מספיק. חודשים חלפו, ואף אחד לא החליף אותי. האם שחקני הלוח של לונדון הם קהל מנומנם וחסר חיבה טכנולוגית? 

עד לפני כמה שבועות הייתי גם ה-Mayor של בית העלמין ירקון, אבל התואר נלקח ממני על ערש דווי. הבנתם? הבנתם?

4 Comments on “קראו לי ראש העיר

  1. אני חייב להודות שזה נשמע לי אחד הדברים המיותרים ביותר ביקום. עם זאת, אני ידוע בהיותי זקן נרגן עוד מימי הילדות המוקדמים וכן שלאנשים מסוימים יש הרבה יותר זמן פנוי ממני ולכן מחפשים דברים לעשות עם אותה הקצאת זמן.

  2. פשוט עושים צ'ק-אין הרבה פעמים באותו המקום, כמה ימים ברצף (אני חושב שצריך לפחות פעם-פעמיים באותו החודש, אחרת זה לא נחשב)

השארת תגובה