עונת ביגור מתחילה בתחרויות מנחים

אז הרבה קורה בביגור השנה (במידה ואכן יקרה ביגור השנה, הרשו לי להביע מחאה על כך שההרשמה נפתחה רק שבוע שעבר), ונתחיל בשני אירועי ההנחיה הכי מעניינים בהיסטוריה של המזרח התיכון וגם שאני משתתף בשניהם. וכך יהיו הם, ביום הראשון וביום האחרון של ביגור, בערב, ומה-זה כדאי לכם לבוא, כי הם באמת אירועים שהרבה יותר מעניינים אותי מכל דבר אחר שקרה בכנסים בשנים האחרונות. כן, האירועים נראים דומים, ובמובן מסויים, הם הפוכים לגמרי זה מזה. 
להלן הטיזרים.

הנחיה אולימפית – יום שני בערב

במשך אלפי שנים, מסדר סודי של מספרי סיפורים אדירים בחר מבין מאות מועמדים בכל שנה את המצטיינים מבין שורותיו לצאת למסע סביב העולם ולספר את הסיפור האולטימטיבי, זה שמחזיק את הכאוס קשור ומאפשר לכולנו להתקיים. כיום, רק מתי מעט נשארו, והם בוחרים את הטובים שביניהם בעזרת כנסי משחקי תפקידים, מסיבה הידועה רק להם ולאדוני הממד השמיני.

לאחר ההצלחה של הפעם הראשונה, אנחנו רוצים עוד! גם בביגור מנחים מהמובילים בארץ יתמודדו ביניהם על יצירת ההרפתקה הטובה ביותר והרצתה.
היעד הנחשק: זכייה בתואר "המנחה האולימפי". במסגרת זמן מוגבלת יצטרכו המתמודדים להכין הרפתקה באמצעות אלמנטים שיוכתבו להם במקום, להנחות אותה לשחקנים שפגשו זה עתה ולהדהים אותם בהנחיה יוצאת דופן. הציונים שיתנו השחקנים למנחים שלהם ישוקללו בתהליך סודי עם דעת שופטים חיצוניים עד לבחירת הזוכה בתואר הנכסף. הוסיפו פרסים שווים, הומור וכף של רוטב אלף האיים ותקבלו "הנחייה אולימפית 2: זה לא אישי, זה ביזנס"!
הפעם הסביבה תהיה מודרנית, האלמנטים הסודיים ייחשפו לשחקנים רק לקראת סוף האירוע ולכל מנחה יהיה אלמנט אחד ייחודי לעצמו.

אורי ליפשיץ יחזור כדי להגן על התואר ומנחים חדשים יצטרפו למנחים עם נסיון מ"הנחיה אולימפית 1" במטרה לתפוס את מקומו בהיכלי התהילה. וכל זאת בסביבה העסקית הבלתי מתפשרת של המאה ה-21, בה קבוצות מיקוד מחליטות גורלם של מוצרים וחברות קמות ונופלות על מוניטין המותגים שלהן.

 

הישרדות מנחים – יום רביעי בערב
(אין קישור ישיר, אבל חפשו לפי "אירוע קהילתי") 

הם חשבו שהם מנחים מוצלחים. 
אז שלחנו אותם לקריביים לאכול עכבישים, להיאבק בתנינים ולהנחות לילדים קניבלים – רובם, לצערנו, שרדו.

הם רצו להנחות, אז ניתן להם להנחות – על במה, מול קהל, מחופשים, לפי שירים מתחלפים, ללא שמות עצם, רק בשאלות, מהסוף להתחלה, לפי אהדת קהל…
הגיע הזמן להביס אותם. 
הגיע הזמן להישרדות מנחים.

0 Comments on “עונת ביגור מתחילה בתחרויות מנחים

השארת תגובה