יומן עבודה #3 – ראשי פרקים

בפעם הקודמת נסגרנו על אופי המשחק שאנחנו מחפשים ואספנו את כל הנתונים מהמערכה הישנה. 

הגיעה העת להתחיל את הספר עצמו. לקחנו את קובץ הגוגל דוקס "מסמך עבודה", שלתוכו זרקנו הכל בפעם שעברה, ולחצנו הרבה אנטר בראש העמוד. זוהי טכניקה סודית שמפנה מקום בתחילת המסמך. התחלנו לחלק ראשי פרקים, תוך כדי שאנחנו נעזרים בשני PDF-ים של ספרי SW אחרים, כהשראה וכדי לוודא שאנחנו לא מפספסים שום דבר. 

וכך הוא!!

מבוא
הצגה של הרעיון שמאחורי המערכה, הצגה של plot point בהשקפה שלנו, מהו משחק אפיזודי.

סקירת העולם
פרטים על חמשת הממלכות, גיאוגרפיה, אופי, אנשים. סקירה על syn, היסטוריה כללית. לתת לשחקנים רעיונות מעניינים ביצירת דמויות.

יצירת דמויות
כל מה ששונה בעולם שלנו, לעומת יצירת הדמויות הרגילה של SW. מי אתה, כסוכן של syn, איזה חובות וזכויות יש לך, איזה אימון עברת ואיזה סוגים של בעלי מקצוע סביר שיהיו באותה קבוצה, עם איזה קריסטל אתה מתחיל.

חוקים חדשים
איך משתמשים בקריסטלים מבחינה קרנצ'ית, רשימת קריסטלים ראשונית. 

אטלס
תתי פרקים, על כל ארץ בנפרד, כולל מפות. היסטוריה מקומית, אישים. 

החלק למנחה
מה באמת קורה ב-syn, מה ההיסטוריה האמיתית של העולם.

העלילה
איך מריצים בפורמט אפיזודי, וספציפית איך מריצים לקבוצה פורמלית, פירוט על הארצות, הסיפור העלילתי הכללי המתמשך בין הארצות, סיפורי הרפתקה קצרים עצמאיים לכל ארץ. 

יצורים וכאלה
יצורים וכאלה. 

תוך כדי שגיבשנו את המבנה הזה, ותוך כדי שהוא עבר שינויים (ועוד יעבור שינויים), נסגרנו בראש על כמה דברים חשובים. במקור, לא חשבנו בכלל על כך שבגלל שכל החבורה שייכת באופן פורמלי לארגון, יהיו לכך השלכות משמעותיות על האופן בו העולם מקבל אותן, או היחסים בין הדמויות בתוך הקבוצה. אבל אחרי שפותחים פרק "יצירת דמויות", אתה נאלץ לעבור בראש שלב-שלב על תהליך יצירת הדמות, כדי לבדוק איזה תוכן אתה יכול לכתוב לפרק הזה, והאם יש לו הצדקה בכלל. במקרה שלנו, גילינו שבהחלט יש לו הצדקה, ושהיא נסובה בעיקר סביב היותך חבר syn – מלבד זאת, המאפיין היחודי האחר הוא הארץ ממנה הגעת, ומעבר לכך כמעט ואין שום דבר ששונה בין יצירת הדמויות שלנו לבין יצירת דמויות כללית ב-SW. כעת אנחנו שוקלים לעשות את כל הפרק בתמה ובעיצוב של "אז התגייסת ל-syn!", כביכול כברושור או מסמכי הכשרה בתוך הארגון, במקביל לשלבי היצירה של הדמות. 

בפעם הבאה: עוד שלב כללי אחד לפני שניגשים לפרקים עצמם – העלילה.

1 Comment on “יומן עבודה #3 – ראשי פרקים

השארת תגובה