לקראת דצמבר פעיל

הו, רושם. רושם! כמה שגוי אתה. שגוי כמו טעות גדולה. (אתם חייבים לעצמכם קצת ץ' סופית, אם לא יצא לכם עדיין.)

הרושם שעשוי להתקבל הוא, שבגלל שלא כתבתי כבר זמן מה, בוודאי עזבתי את האינטרנט, או השתעממתי מחיי, או שאני עלוב נפש, או שהתאבדתי. אבל רק אחד מהם נכון! ונכון אפילו יותר ממנו הוא מצב העניינים האמיתי, שהוא הפוך לגמרי. למעשה, מרוב דברים חדשים לעשות, פשוט אין לי זמן לבלוג. 

התחלתי חבורה חדשה של וורהאמר בעבודה (יאי להרוג את דמויות הבוסים, יאי!), שלושה פרויקטים גדולים מאוד שקשורים למשחקים בארץ ובעולם, שני תרגומים בומבסטיים, אני מצונן מעט קשה כבר שלושה ימים, ואפילו לא דיברתי עדיין עם יאיר על הדברים שהוא הציע שיוו שכחתי בעצם לדבר עם יאיר טוב שנזכרתי עכשיו אני ארשום לעצמי.

ובכל זאת,

בדומה לאתגר ה-nanonfsdfi אני לא יודע איך כותבים את זה בעצם. נו, האתגר של לכתוב טריליון מילים בתוך חודש אחד. חודש נובמבר, אני חושב. אז, כן, בדומה לאתגר הזה, אני אנסה לכתוב פוסט כל בוקר במהלך דצמבר, עד לסוף המר. של דצמבר. אה, סליחה; אז עד לסוף הבר. כי.. זה, דצמ.. בר.

אז.

מבחינתי אכתוב גם על דברים כמו איך הפכתי לטיפוס בעל חשיבות מסויימת בבזאר ההדים (ולמה נשארתי היחיד שמשחק אותו! למה! הוא עדיין אחלה), ורשמים מהבטא של SOTOR (נחמד, ננסה יותר לעומק בהזדמנות), ולמה זה נהדר שלכולם יש שפמים (אם עוד לא הורדתם את התוסף הזה לכרום, הורידו. Must Stache), אבל לא באמת אדבר על הדברים האלו ספציפית כי הרבה הסברתי אותם ואין לי עוד מה להוסיף.

ובאותה הזדמנות, אחת לשבוע, אעשה מאמץ עילאילון, ואעלה פוסט גם לבלוג של טקטיקה באנגלית, כי באמת, אם אני מתכנן לעבור לחו"ל מתישהו, כדאי שיהיו שם כמה מילים או שאנשים עלולים לחשוב שאני לא מעניין, חס ושלום. אולי לתרגם ננסקים? למי יש כוח. אני חושב שאעשה ננסק על פרינג'. כן, אני יודע שאולי שלושה מכם רואים את הסדרה. ואני בכלל רק בתחילת עונה 2. מומלץ, אחרי שנגמר כל שאר הדברים לראות, היא די בסדר.

ואולי ינואר ינסה להיות חודש על כתפי גמדים. אולי! קודם נעבור את דצמ. בר.

2 Comments on “לקראת דצמבר פעיל

השארת תגובה