נוכחות נוספת באייקון

התבקשתי בידי מאנקי טיים לספר על כמה דברים שהם עושים באייקון, ומאחר ואני חייב להם— לא, רגע, הם חייבים לי. אז עכשיו הם חייבים לי יותר.

מה בתכנון:

כל יום בשעה 14:00 בדוכן של מאנקי טיים (באשכול הפיס, כלומר, באייקון), אני עורך הדגמה ל-World of Warcraft TCG, משחק הקלפים הפופולרי שמתחיל לצבור תאוצה בארץ עם ליגות מקומיות. מומלץ לכל חובבי WoW מחד, ולכל חובבי משחקי אסטרטגיה-לייט מאידך.

מאנקי טיים גיבשה לאחרונה צוות מדגימים, ובאייקון הם יסתובבו בשטח ויציעו להדגים שלל משחקים, דוגמת Isla Dorada ו-Death Angel עליו כתבתי סקירה אוהדת לא מזמן.

מבצעים בדוכן: מנצ'קין בסיס ב- 50 ש"ח (במקום 110), מיניאטורות וורהאמר במחירי מציאה, והנחה של 20% על רוב משחקי הלוח והקלפים, בעברית ואנגלית. כמו כן מגני קלפים. הי, הם ביקשו שאני אציין את זה.

למי שלא מכיר, מאנקי טיים היא כרגע המייבאת הרשמית לארץ של Fantasy Flight Games והמוציאה לאור של מבוכים ודרקונים ומשחקים נוספים, ויש להם אתר חדש ועדיין בתהליכי לידה.

 

4 Comments on “נוכחות נוספת באייקון

  1. אני מקווה שאם אתה שם – הWoW יתחיל לתפוס. הרבה יותר מגניב ממגי'ק ?
    אתם מריצים את הדבר הזה אצלכם ברומח או רק מוכרים את זה ?

    • לא יודע אם יותר מגניב, אבל אני נהנה מזה יותר כרגע. מגיק נעשה מורכב למדי, שזה לא רע, פשוט לא לטעמי בזמן האחרון. וואו פשוט מבלי להיות טפשי. ברומח אנחנו מריצים ליגה חודשית בפורמט באטלגראונדס, עם פרסים והכל. כרגע הליגה הסדירה היחידה בארץ, כנראה.

השארת תגובה