איפה אני ומה קורה איתי

מי יודע. שלושת השבועות האחרונים מרגישים דחוסים אחת בתוך השני. כל פעם שאני פותח את הבלוג אני מופתע נורא שאין עדכונים כל כך הרבה זמן, כי זה מרגיש כאילו רק לפני כמה ימים העלתי איזה פוסט על.. משהו?

יש לי כבר בערך תשעה גמדים מתחת לשולחן, שני ראיונות שהקלטתי לפני שבועות, שני ראיונות שאני דוחה כל הזמן כי אפילו להקליט 10 דקות בסקייפ אני לא מוצא, ובאזור השלושים ושמונה דברים להגיד. איזה נחמד זה גוגל+ נכון, ראיתם ש-fourthcore התבטל, אבל איזה פוסט יפה היה בסיכום, ובעצם זה לא הסתיים כי ממשיכים אחרים, ואיזה מוזרות הזכיות באוריג"ין, ומה הקטע עם משחק התפקידים של Fabled Lands (אה, אין קטע, זה די סתם), וראיתם את המבצעים עכשיו בסטים שיייאאאללהה, ובשביל מה צריך בכלל טוויטר, איזה מעולה בזאר ההדים, אני מריץ וורהאמר פנטזי במשחקיקון 2 כדי שהמסכנים שעוד לא זכו לשחק יוכלו לחוות גם, החל מהשבוע מו"ד מתמשך בקניון אני מקווה שיהיה כיף, איזה זונות כל מי שגר בחו"ל ויש לו חנויות משחקים גדולות וזה, אני רוצה לקנות שניים שלושה משחקים מי ימליץ לי, האם לפתוח גרסה אנגלית של הבלוג אולי זה יעזור לי לקראת החיים באנגליה עוד שנתיים ומשהו.

דברים שלא קרו בחודש האחרון: מעט.

5 Comments on “איפה אני ומה קורה איתי

  1. הציעו לערן משרה בorc"s nest כסמנכ"ל. כי כשיש ישראלים בכל מקום, הם מביאים חברים. (וכשיש חוזים ארוכי טווח, צריך לחכות שיסתיימו).

השארת תגובה