הפסקה קצרה לטובת ריקודים

פעם היה הפוסט הזה, בבלוג בלון דיבור, עוד בתקופה שגם אני השתתפתי בו. הוא מובא כאן בקצרה:

"השבוע אביב רוקדת שוב את ריקוד מעבר הדירה הידוע, ובזמן הזה יש לה פחות גישה למכשירי הפלא איתם היא יוצרת סטריפים. בינתיים, הגיע הזמן לחשוף פרויקט סודי שחשבתי עליו כבר מזמן. אני חושב שמתחשק לי סטריפ משלי, איזה וובקומיקס שרק אני אחראי עליו, ולא רק כפילר לוי בריבוע אלא פשוט כמשהו שיפורסם כאן בבלוג. אך דבר שכזה חייב להתחשב בגורמים הבאים:

א. אני לא יודע לצייר, כלומר זה צריך להיות משהו כמו קומיקס ספרייטים. כמו בוטנים, רק אפילו פחות מושקע.
ב. הוא יהיה באווירה הומוריסטית ביאזרית משהו. כמו בוטנים, רק אפילו פחות מושקע.
ג. אני לא מסוגל להתחייב ללו"ז, ולכן הוא כנראה יופיע במועדים אקראיים, בדומה להודעות השגיאה של האקספלורר שלי. כלומר, כמו בוטנים, רק אפילו פחות מושקע.

חשבתי על מספר קונספטים, ובעוד שאני לא מתחייב לעשות אף אחד מהם, אני מתלהב מהרעיון כרגע אז לכו תדעו.

1. Melan-chloriens: שילוב בין מלנכוליה למידי-כלוריאנים, זהו סטריפ של שלוש משבצות עם דמויות צ"יבי של גיבורי סרטי מלחמת הכוכבים (שאביב תצייר מראש, ואני אעתיק שוב ושוב), שנאבקים עם סוגיות פילוסופיות קשות באופן דבילי, דכאוני אימים וקצר.

2. Burvixese Caster: על שם מכשיר התקשורת השימושי מ-Starcontrol 2, כל סטריפ מורכב מאוסף של תמונות מסך של שיחות עם החייזרים, והדבקת בועות דיבור עליהן, כך שהם בעצם מדברים אחד עם השני (דרך ה-caster העל-חללי, כן?). המון שטויות דביליות להפליא ensues.

3. בוטנים, המחזמר: לא באמת. אבל אפשר יהיה לקחת את בוטנים לרמה הבאה (למעשה, רמה אחת למטה) ולהשתמש בבובות המשעשעות כספרייטים: העתק, הדבק, העתק, הדבק, העתק, וכן הלאה… כמו חלום שמתגשם! בשבילי, כלומר!"

 

מה שבסוף קרה הוא קונסולה, שהחזיקה מעמד בערך 4 סטריפים (אפשר למצוא אותה בארכיון וי בריבוע, לקראת הסוף). היא היתה רעיון חמוד, אבל לא הצלחתי למצוא מה באמת עושים איתה. הסיבה שאני מעלה את הנושא היא, שלאחרונה התחלתי לחשוב שוב על מלנכלוריאנים, שתמיד מצא חן בעיני במיוחד. (גם את רעיון הסטארקון אני אוהב מאוד, אבל קהל היעד שלו מצומצם, מצומצם כל כך). אני לא מתכוון להתחיל להשקיע בזה עכשיו, במיוחד שרק הרמתי פודקאסט שעוד צריך להוכיח את עצמו כמשהו יציב, אבל שווה להעלות את הרעיון לתודעה. ואולי בעתיד, אולי בעתיד.

2 Comments on “הפסקה קצרה לטובת ריקודים

  1. אני בעד מלחמת הכובבים ופילוסופיה, אבל למה להיות מדכא אם אפשר להיות מצחיק?
    לגבי SC2 אתה טועה- קהל היעד מצומצם רק אם הבדיחות שלך יעסקו ב- SC2, ואין שום סיבה לזה. הספא"תי, האורז וסיירין וחבריהם יכולים בהחלט לדבר על עניני דיומא, משחקים בכלל או סוגי דיאטות.
    אם אתה רוצה עזרה, אני אשמח. מ"בוטנים" לא ממש התלהבתי.
     

  2. זה משעשע-קראתי את הקישור לפני שקראתי את היתר, ואמרתי לעצמי "מממ,הייתי מצביע למלאן-כלורנים",ואז גיליתי שעל זה הפוסט [:

    בכל אופן,זה באמת נשמע רעיון מעולה.יש המון שאלות משמעותיות לשאול[כמו-מה היא הסיבה האבולוציונית לכך שרק גזעים שעירים מגלים נאמנות לג"דיי,או האם מילאן-כלורינים זה לא מדבק]

השארת תגובה