כנס ההשקה של רומ"ח, מחר

חשבתי שהעלתי את זה כבר לפני שבועיים, אבל זה ישב לי בטיוטא ואפילו לא העלתי בדעתי לבדוק. זאת הבעיה כשיש חמש טיוטות, מי בכלל מסתכל עליהן.

אז מחר בבוקר יערך כנס ההשקה של החברה החדשה בה אני גם מתחיל לעבוד כאחראי משחקים ומנחים. פרטים נוספים בשבועות הקרובים, דברים מתחילים להיסגר סופית ואפשר יהיה להתחיל לדבר עליהם.

בינתיים, כולם מוזמנים לאירוע מחר, אם כי הוא פונה בעיקר ליועצים חינוכיים וחבר"ה דומים, כמו שאפשר בוודאי להסיק מהפלייר. הכנס יערך ברעננה, משמונה וחצי עד 12 בצהריים, ואומנם אשמח לפגוש את כל מי שמגיע, אבל אני בספק אם האירוע הזה פונה למישהו מקוראי הבלוג.

7 Comments on “כנס ההשקה של רומ"ח, מחר

  1. מלבד העובדה שהאתר של רומ"ח נכשל בצורה מזעזעת בכל דפדפן שהוא לא IE, הרי שגם אי אפשר להבין ממנו כלום על מי עומד מאחורי החברה הזו, ואם לא הייתי סומך עליך הייתי חושב שזו חבורת שרלטנים הזויה.

    מה זה "מומחים מהארץ בשיתוף רומ"ח וספרות מקצועית מוכרת"? מי הם כל המרים והדוקטור שמרצים? ככה לא בונים חומה!…אהה, פלייר.

  2. יאי! בואו נשפוט על בסיס אתר שנמצא לחלוטין בבנייה (ועובד נהדר בכרום שלי אגב), וגם, נתלונן שאין בו נתונים על החברה, וזאת למרות שבוודאי ובוודאי שעדיין אין בו, כי הוא בבנייה, ובכלל לא אמרתי שיש בו מידע זמין, ובכלל, אמרתי באופן מפורש שבמהלך שבוע הבא אציג פרטים נוספים! מן הסתם, כי אין אותם עדיין זמינים באינטרנט!

    וכל המרים והמרצים מופיעים בתוכניה בשמם, אתה מוזמן לחפש אותם בגוגל. כך בדיוק פועל כל פלייר, שאינו לאיזה כנס אקדמאי בין שלושה ימים.

    בחייאת איתמר. בחייאת. התגובה הזאת מטרפת אותי.

  3. 1- בפיירפוקס שלי ובכרום שלי האתר לא עובד כמו שצריך. כשהכתב הפוך אני לא יכול לקרוא שהאתר בהקמה. אני מסתכל על האתרפלייר כמישהו ששומע על החברה פעם ראשונה, לאו דווקא כמישהו שמצפה שאתה, ערן, תספק לו אינפורמציה, וככה האתר נראה – לא טוב.

    אגב, נראה שזה עניין של פלאש ג"אווהסקריפט.

  4. הממ, מערכת התגובות מחקה לי את הלוכסנים. אמורים להיות כאלה בין אתר ופלייר ובין פלאש וג"אווהסרקיפט.

    ואם יש משהו שאני יודע על פליירים, זה שאתה רוצה שהם ימשכו אנשים לבוא. אני לא יודע לגבי אנשים אחרים, אבל הסיכוי שאני אלך לגגל שמות של אנשים שראיתי בפלייר אקראי הם זעומים.

  5. יש סיכוי שקיים פרק בספק סביר על ויטמיניים סינטטיים ועל השוני שלהם מויטמינים אמיתיים?

השארת תגובה