להם נאה לשבח

לאחרונה נהנתי משירותיהם של הבאים, וראוי להכריז זאת:

מוסך אריק: המוסך שכבר 5 שנים מקבל אותי כמעט בהתלהבות. אחראי המוסך, שתמיד רץ ממקום למקום כי ככה זה במוסך, עוצר לדבר איתך כמה שרק תרצה, זוכר אותך כשאתה חוזר אחרי יומיים ומסביר מה בדיוק עשה, מזהיר אם יהיו עלויות גבוהות ומתקשר כדי לוודא, וכן הלאה. והכל מטופל בתוך יום אחד, לא זוכר מתי הגעתי עם בעיה שדרשה יותר מיום.

טלי המאלפת: לפני כמה ימים התחלנו לעבוד עם מאלפת כדי למוץ מהכלבה את מנהגיה הפחות מומלצים. טלי מסבירה את הרעיון שמאחורי הפעולות, מלווה אותך בכל התהליך, שמחה לעזור ונותנת תחושה כזו של "אה, זה הכל? לא תהיה שום בעיה לאלף אותה", מה שעוזר להאמין שזה באמת יום אחד יקרה, ומקל על הצורך לחזור שוב ושוב על מני הפרטים המפרכים.

המשביר לצרכן: בסניף בקניון רננים ברעננה, היה איזה איש שעזר לי למצוא מכנסיים, מצא לי את ההנחות, אמר לי איזו מידה אני, ולא נתן לי תחושה שהוא עושה לי טובה שאני מדבר איתו, אפילו לא קרוב לכך.

סלקום: גם כן בסניף קניון רננים ברעננה, הלכנו לקחת חזרה את הסלולרי של דסי, שנלעס בידי הכלבה לפני כמה ימים. הבחור שישב איתנו לא דלף מוצרים שלא לצורך, עזר להסביר את העלויות, וכשכבר קמנו וציינו שהיינו גם מעוניינים באייפון אבל לא רוצים תוכנית יקרה, וכנראה נחכה עם זה, הוא אמר שינסה למצוא לנו משהו בכל זאת, ובתוך רבע שעה השיג לדסי תוכנית שעולה כמעט בדיוק אותו דבר כמו מה שיש לה כרגע, אבל עם אייפון, ובלי שום התחייבות למספר דקות בחודש, אלא רק למספר חודשים.

קודוס, נותני שירות! קודוס! לפעמים נראה שבפייסבוק ובגוגל רידר אני מקבל בעיקר אנשים שמתלוננים על תופעות צרכניות נוראות כאלו ואחרות, מה שמוביל (בכשל לוגי) לנטייה להצהיר "אבל מה אתה יכול לצפות, ככה זה בארץ", אחת מאותן הכללות לגבי "הישראלים" שגורמת לדמי לבעבע. יווו איך זה כואב. אז הנה כמה דוגמאות הפוכות, להעשרת מאגר הנתונים. קודוס!

1 Comment on “להם נאה לשבח

השארת תגובה