מה שאריץ בביגור והסקות נוספות

אז החלטתי להריץ פארנויה, בשילוב עם פורטל, הברקה של ממש לדעתי – השילוב הכי מתאים בעולם. עדכנתי את הטיזר בפוסט הקודם, פשוט הביטו מטה.

בנוסף אריץ את הצוות המובחר, והדגמה של וורהאמר פנטזי, אולי פעמיים, שכן ראוי בהחלט. פרויקטים מיוחדים יותר ידחו לפעם אחרת, בשלב מסויים כנראה נזכרתי שפרויקטים לא באמת עובדים לי בביגור והציפיות משחקנים נוטות להיות מוגזמות לעומת ההתרחשות בפועל. כבר סיפרתי כאן על הרעיון שלי למשחק שמבוסס על הדיסק "לוי" של הדורבנים, וכולל סצנות המתרחשות בהתאם לסגנון השירים לפי סדר הופעתם בדיסק, המיועד לחובבי דורבנים בלבד? כן, עכשיו דברים מתבהרים.

התחלתי עבודה זמנית בחברת פנטקטיקס, חברת משחקי מחשב ישראלית (איי שיט יו נוט), כ-QA. כלומר זה שמשחק את המשחק ומעיר הערות קטנוניות ככל האפשר. זה פחות מלא תהילה מכפי שזה נשמע, אבל הקטע של הקטנוניות, את זה אני אוהב במיוחד.

בנסיעות האוטובוס, שכן חניה בתל אביב זה התאבדות, אני מאזין בינתיים לפודקאסטים ויש לי כמה השגות לגבי זה, עליהן ארחיב מחר. ספציפית אתן סיקור מפורט להדאיג של פגישת וורהאמר פנטזי, ובה אסביר בדיוק למה המנחה גרוע, גרוע, גרוע, ומה הוא היה יכול לעשות הרבה יותר טוב. את הקטע של הקטנוניות, את זה אני אוהב במיוחד.

בנוסף קיבלתי בדואר שני ספרי משחק שהזמנתי, משני קצוות היקום, ולמעשה ההיסטוריה: אחד מ-1987, מצהיב כולו, Blood Sword. השני הוא DestinyQuest, שבכלל מכנה את עצמו "משחק אסטרטגיה", והוא שם דגש רב יותר על משחקיות, וספציפית כזו שמזכירה דברים ממשחקי מחשב. אני מעוניין בהם כמחקר בשביל ספר המשחק שלי, אבל כבר התאכזבתי מעט, כשנראה שמה שאני מפתח מחוכם יותר משניהם כבר עכשיו. מבחינת עלילה, ובכן, פה בהחלט יש לי הרבה מה ללמוד.

בנוסף איתמר ואני הקלטנו למשחקיה פרק על גיבורי על, ואערוך אותו בסופ"ש. יצא נחמד מאוד לטעמי, אבל זה נושא שאפשר לפרט בו הרבה ולהיכנס למגוון תת-נושאים מרתקים, והספקנו רק סקירה של משחקים מהז"אנר וקצת דיון. אבל כבר אמרתי פעם כל מני דברים על גיבורי על, בסיקור הצוות המובחר, ובכתבות שכתבתי לדימונז, שעדיין לא עלו לגרסה המחודשת.

השארת תגובה