מה אני עושה בביגור?

החלה הרשמת המנחים לביגור 11, ומעבר לכך שאעביר הרצאה (כנראה השוואה בין שיטות פנטזיה, נראה), אני שוקל מה להריץ. מאחר ובי נשבעתי שלא אחראי דוכן הפעם ומקסימום אתן משמרות, זה נותן לי זמן לעשות שניים או שלושה משחקים.

האפשרויות הבולטות:

חזרה על משחק הבטא של X-com (היה מוצלח, אגב; בקרוב אולי פוסט עם מלוא החוקים הנוכחיים). הבעיה היא שאני לא בטוח שצריך עוד בטא, ושאני לא חושב שכנס זה מקום טוב בשביל בטא, ובטח לא בשביל משחק מערכתי שכזה. אז… בואו פשוט נפסול וגמרנו.

בטא למשחק הסטארקונטרול 2.5: אני מפנטז על מיני-מערכה (בדומה ל-X-com) שתתבסס על תסריט החובבים למשחק המשך ל-Star Control 2. גם כאן אני רוצה לעבוד על מכאניקה מעניינת, בשתי רמות (שוב, בדומה ל-X-com), אבל שוב מדובר בבטא, שלא ממש מתאים לכנס, וגם שזו מיני-מערכה, מהשלאמתאיםלכנס ונו בקיצור נפסול וגמרנו.

מו"ד 4 הרפתקני: אוקי, אחרי 3 שנים, ברור שעניין הטורניר לא עובד. כולם גרועים להפליא, והקהילה כאן לא מתאימה. אז אולי פשוט אריץ משחק הרפתקני במיוחד, עם מלא דברים מגניבים. וכנראה ב-Essentials, פנטזיה כמו פעם.

מו"ד 4 WOW: כי אם כבר יש את המקצועות… ובגלל שאין מספיק משחקי WOW בכנסים.

הדגמה של Warhammer: חשבתי לעשות את ההרצאה על זה, אבל בטח אף אחד לא יבוא. כי כולם טפשים להפליא, ולא מבינים איזו שיטה נהדרת זו. אבל אם אעשה משחק הדגמה, בטוח יהיו לי 4-5 שחקנים.

פארנויה: כי פעם הייתי מריץ פארנויה בכל כנס, וזה מנהג שאשמח לחזור אליו. אין כמו פארנויה, פשוט אין.

הצוות המובחר: הרצה חוזרת של ההרפתקה הראשונה של הצוות המובחר. אהבתי אותה, אהבתי את הדמויות והעולם, ואשמח לעשות את זה שוב. הפעם עם שיטת Icons כנראה, כי M&M מורכבת שלא לצורך לטעמי.

בנוסף יש שני חד"פים שכבר הרבה זמן אני חושב עליהם:

"כולם משחקים את אדוארד", משחק שבו כולם משחקים את אדוארד, בחור כזה, וכל אחד מגלם צד אחר באישיות שלו עם מכאניקה של לקיחת שליטה. בהשראת "בראש של הרמן", למי שעתיק.

"ותמיד גלגלי השיניים מעל", משחק תמוהה בעולם אנימה שבו השמיים הם אוסף מורכב של גלגלי שיניים, וזאת רק ההתחלה.

בטח יש עוד דברים שלא חשבתי עליהם כרגע. מחשבות? דעות?

7 Comments on “מה אני עושה בביגור?

  1. אין לי מושג מה אתה הולך להריץ, אבל שמעתי מספיק על ההנחיה שלך שאני אפספס הזדמנות לשחק אצלך.
    אני בעד פארניוה, או הדבר הזה העם גלגלי השניים, גלגלי שיניים זה טוב.

  2. אני אשמח לשחק פראנויה, אם כי הנסיון היחיד שהיה לי היה חצי-מוצלח בלבד.
    אני השתתפתי כבר במשחק עם אותו רעיון של "כולם משחקים דמות אחת" והיה מגניב.
    בלי קשר לביגור אני נורא רוצה לשחק את משחק ה- SC2.5 שלך…ואם אני לא טועה, אתה עוד חייב לי משחק מדקוני הדמדומים.
     

  3. כנראה בגלל שאתה לא שחקן WOW.
    מה הכיף הגדול במשחק מבוסס סטארקונטרול? שזה כיף להסתובב בעולם שאתה מכיר, לפגוש דברים שאתה מכיר, אבל אחרת, וברמה אישית, במשחק תפקידים. כנ"ל ל-WOW.

  4. פראנויה – כי אתה כל הזמן מדבר עליה אבל לא מספיק מדגים. בהלה לפראנויה! טירוף לפראנויה! פראנויה עצמה תתחיל לחשוב שכולם רודפים אותה! פראנויה פראנואידית! אני מאמין שאתה יכול להשיג בקלות שני סבבי משחק עם מכסת שחקנים מלאה… אולי גם שלושה סבבים

    מו"ד 4 WOW זה גם רעיון חמוד, אבל נראה לי שמו"ד 4 הרפתקני מבוסס אסנטיאלז יכול לקלוע יותר למה שביגור מנסה לעשות (למרות שהוא בבירור ימשוך הרבה פחות שחקנים). אני יודע שאני רוצה להתרשם מאסנטיאלז בפעולה, אולי יש עוד אנשים שרוצים ואם זה יצליח אולי נתחיל לראות גם יצירות מבוססות אסנטיאלז בפורומים השונים. אני יודע על כמה וכמה אנשים שהפריע להם ש-4 הרגילה "מאוזנת מדיי", כל המקצועות עובדים באותה צורה והציפייה של כולם היא רק לדרגות 11, 21, 26 ו-30, איפה שנתיב המופת והיעוד האגדי נותנים לך יכולות מיוחדות ולא סתם עוד כוחות.
    זה בתנאי שאין לך רעיון אחר אין להכיר את אסנטיאלז לקהל הרחב, כמובן.

    כולם משחקים את אדוארד נשמע מגניב. האמת שיצא לי לראות מהצד (אבל לא להשתתף) במשחק על אותו העקרון בדיוק, אלא ששם "הגיבור" היה סכיזופרן. אני חושב שזה הרבה יותר מעניין אם אדוארד הוא אדם שפוי לחלוטין – עד כמה החיים שלו מעניינים, זו כבר החלטה שלך.

    ותמיד גלגלי השיניים מעל… אפשר לפרט קצת?

השארת תגובה