העונה השלישית של ננסק, כעת גם

העונה האחרונה (עד כה) של ננסק היא המוצלחת ביותר בעיני – הפרקים פשוט מצחיקים יותר, ונכנסים גם לתחומים אחרים לגמרי, כמו סרטים וספרים.

היא מתחילה עם הפרק בחרוזים המצוין שכתב לי אחי המוכשר (אתה חייב לי עכשיו) בהשראת דוקטור סוס, סמל המין החביב עליו. הפרק של טאליסמניה הוא כנראה החביב עלי ביותר מעולם, כי טליסמן באמת דרש את זה, מה שמוסיף להומור. הפרק של באטלסטאר גלקטיקה, עם זאת, מבוסס מאוד על צפייה מלאה בסדרה – מי שלא ראה הכל, כנראה יפספס הרבה מהבדיחות, שלא לדבר על כמות הספויילרים המחכה לו. בדרך כלל אני נמנע מזה, אבל BSG, המנופחת מחשיבות שלא הצדיקה את עצמה, דרשה את זה. אני רק מצטער שבפרק של הארי פוטר פוספסה לי בדיחה די רצינית, לא הצלחתי לנסח את הטקסט כמו שרציתי.

מה הלאה: יש לי שלוש גרסאות שונות של הפרק הראשון של עונה 4, התחלתה של קשת סיפורית חדשה. אבל עד כה כולם (שני אנשים) אומרים לי שזה קצת אובר-דה-טופ, שזה קצת כבד יותר מהמצופה, ושזה לא ממש ברור. אז נראה, נראה מה יקרה. בינתיים, אמשיך עם פרקים רגילים במידת הנוחות.

3 Comments on “העונה השלישית של ננסק, כעת גם

  1. סוף סןף, אני מאושר. ההצקות החוזרות ונשנות שלי אליך שכנעו אותך לעלות את עונה שלוש

  2. עוד ננסק זה עוד כיף 🙂
    אגב, D&D insider שווה משהוא? זאת אומרת, יש סיבה לשלם להם על המגזינים?

    • המגזינים הם הדבר הכי פחות חשוב באינדסיידר. הם טובים לדעתי, ואני משתמש לא מעט בחומרים מהם, אבל מה שחשוב פי אלף זה ה-Compendium, ה-Adventure Tools וה-Char Creator, שנותנים לך גישה מלאה ונוחה לכל החוקים, המפלצות, ולתהליך יצירת דמות.

השארת תגובה