עונה ראשונה של ננסק – עכשיו באתר

כבר הרבה זמן שאני רוצה לרכז את כל פרקי ננסק במקום אחד, ולהמשיך לכתוב חדשים. הרגע סוף סוף הגיע, ועבר, איפשהו באזור נובמבר.

אבל עכשיו גם באמת העלתי את הפרקים לאתר, במקום שישבו מאחורה בבסיס הנתונים של הבלוג איפה שלא רואים אותם. בצד שמאל ניתן להבחין בפרקי העונה הראשונה של ננסק, נפנפו להם לשלום והרחיקו את היד כי הם נושכים ומשתמשים באצבעות כמטבע במאבקי כוח פנימיים בין הגופים הפוליטיים השונים אליהם התחלקו. לחילופין, אפשר לקרוא אותם.

זוהי העונה הכי פחות מוצלחת של ננסק בעיני, מאחר והיא מלאה בכתיבה בוסרית. הפרק הראשון כבר עובד פעם, ועובד מחדש שוב פעם כמה שנים מאוחר יותר, והוא עכשיו לפחות סביר; הפרקים האחרים כמעט ולא עברו שינויים של ממש, ורובם נכתבו באזור 1998. המאוחרים, במיוחד האחרון (פרק שמלא בהומור בימינו, פשוט בגלל שהוא מדבר על וידאו, ערוץ star world ומורגן, שלושה קונספטים שכבר הפכו לזרים לרוב הקוראים החדשים), נכתבו באזור 2002.

חלק מהפרקים דורשים בעיני שכתוב כל כך מאסיבי, שלמעשה צריך לכתוב אותם מחדש. את שני פרקי הפארנויה הייתי כותב באופן אחר לגמרי היום. לכן, החלטתי שלא להתחיל להתעסק ולשבור ולהקים שוב את כל העונה, אלא להציג אותה כמו שהיתה, חמצמצה, עם שכתובים קלים למדי. אם אתחיל להיכנס עמוק יותר עכשיו, לא אצא מזה.

העונות הבאות לא יפורסמו לעולם, או אולי במהלך השבועות הקרובים.

8 Comments on “עונה ראשונה של ננסק – עכשיו באתר

  1. אני תומך בהכרזה של דוד ורוצה להוסיף כי אין מניעה לפרסום גרסאות חדשות של פרקים ישנים *מבלי* לשכתב את הפרק המקורי

    • לא, אני לא יכול להתמודד עם מצב שכזה – שיהיו שתי גרסאות של אותו פרק. זה מזעזע אותי, אני קאנוני מדי בשביל לאשר דברים כאלו.

  2. אם אתה מתכוון לעמוד הראשי של "דיבור ורע לו" אז לא היתי קורא לזה הסבר.
    מתי כתבת את זה? באיזו מסגרת? מה גרם לזה? ומי משחקת כ"קולה של סטייסי"?

  3. כתבתי את זה מזמן, במסגרת עצמי, כי בא לי. אפשר לפרט מעבר לכך אבל זה לא נורא מעניין. אם יהיה לנו זמן לשרוף בג"ן-קון, ונורא משעמם, אשמח להרחיב.

השארת תגובה