המשחקים לדרקון ראשית הקיץ

עד שיבוא מישהו ויכתוב הרפתקאות כנס במקומי (אהמ, קוראים, אהמ!), אני ממשיך לכתוב את ההרפתקאות הרשמיות של כנסי דרקון. ולמרות שאני עדיין חושב שתקווה בתיבה היא לא פחות מהברקה, ויום אחד תהפוך להרפתקה בקנה מידה מלא, אני חושב שאני מחבב את שני הטיזרים הבאים יותר משאר המשחקים שהיו עד היום בדרקון. אני חושב שהם נותנים רושם מעניין יותר.
 
סבב ראשון: הבריחה מאי הערפילים
הרפתקה לדמויות בדרגה 1
כשומרי ראשה של הנסיכה קינסנהדנטיה (קסי, לחבריה הקרובים; אתם אינכם חבריה הקרובים), התבקשם בסך הכל לשמור על ראשה במהלך המסע הימי בים הסערות, לקראת חתונתה. דרקון המים הענק לא היה חלק מהעסקה.
כשורדים האחרונים של צוות הספינה, התרסקתם על חופו של אי טרופי מסוכן. בג"ונגל אורבים מקומיים הסוגדים למוות, נחשי ענק, זומבים, פיראטים, הר געש רועם, ואיפשהו כנראה גם דרקון מים ענק. אך חמור מכך, כבוד הנסיכה שרדה גם היא! והיא דורשת להגיע לחתונתה המיועדת בהקדם האפשרי, ועם כמה שפחות לכלוך, מחלות וזומבים.
 
סבב שני: קברו של אחרון הצדיקים
הרפתקה לדמויות בדרגה 8
בימים האחרונים התפרצו מעשי אלימות פתאומיים ברחבי הארץ, בידיהם של פושטים העטויים שריונות בוהקים וצעיפים אדומים. הם קוראים בשמם של אלי הצדק, אך הורסים ורומסים את כל מה שבדרכם. כאשר הוכרע אחד מהם, התגלה כי בתוך השריון ישנה רק גופה מרקיבה, שהתפוררה לאבק.
כל העדויות מצביעות לעבר קברו של הצדיק האדום, מכשף-כוהן בעל כוחות אדירים שהובס לפני מאות שנים ונקבר בארמונו הנטוש. כגיבורים מיומנים, משימתכם היא להיכנס אל הקבר המסתורי ולגלות מה הטריד את מנוחתו של הצדיק האדום ואנשיו – ובמידת הצורך, להשיבם לקבר ממנו באו.

הרשמו חברים, הרשמו! אנחנו צריכים לדעת כמה אנשים מגיעים. למשל אתם. אתם הרי מגיעים.

8 Comments on “המשחקים לדרקון ראשית הקיץ

  1. (לא ידעתי אם לפרסם את התגובה בפוסט שבוא הגבתי בפעם הראשונה, או בקודם, או כאן, אז אני עושה את זה פה).
    קודם כל מצטער שפגעתי בך, זה ממש לא היה מה שנסיתי להגיד, ואם לא התנסחתי כמו שצריך – אני מבקש סליחה.
    אני לא אמרתי שהחיים שלך משעממים, אלא שהפוסטים הללו היו לא קשורים בצורה קצת מפתיעה, כן אמרת שזה יהיה בלוג אישי (ואני יודע מה זה), אבל כל מה שכתבת אחרי אותו הפוסט לא היה אישי בקנה המידה הזה, וזה השתנה. אני לא מאשים אותך – בלוג שלך, תעשה מה שאתה רוצה, אני פשוט נסיתי להסביר מה אני חושב על כך כקורא.
    שוב – בלוג שלך, עשה בוא כרצונך.

  2. אני חייב לומר שהטיזרים להרפתקאות נשמעים מגניבים וכיפיים, אבל כשאני חושב שזה כנס שכולו על טהרת משחק-הקרבות-הטקטי-בתיבול-משחק תפקידים מו"ד 4, זה מדכא לי את החשק.
     

  3. שיחקת מו"ד 4 פעם אחת, וכבר אז אמרנו שזאת לא פגישה לדוגמא! חבל לפסול ככה, וחבל גם לזרוע זרעי ספק בלבבות אחרים, שסומכים על שיקול הדעת שלך בתור מבקר.

  4. ראשית, שיחקתי מו"ד 4 *פעמיים*. בשתי הפעמים, אגב, אתה הנחית.
    בנוסף, אולי הפעם האחרונה לא הייתה מייצגת, כי הייתה עתירת קרבות במיוחד ואני לא הייתי מצוי בחומר, אבל אני לא אהיה מצוי בחומר גם בכנס ולכן כל המספריזציה מורידה לי את החשק.
    אולי תזמין אותי שוב לשולחן שלך ותשפר את הכרותי עם המשחק?
    שוב, לא אמרתי שמו"ד 4 היא שיטה גרועה (אגב, אני גם לא ממש נלהב לשחק מו"ד 3 any time soon), רק שזה מוריד לי את החשק.
    אולי כשתכתוב את הפוסט שלך על savage worlds נדון למה זה עושה לי יותר חשק.
     

  5. אני חייב לומר שהטיזרים להרפתקאות נשמעים מגניבים וכיפיים, ומכיוון שאני יודע שאלה משחקים שכתובים ייעודית לשיטה שיודעת מה היא עושה כמו מו"ד 4, זה בכלל נשמע מגניב.
    חבל שמו"ד היא לא כוס התה שלי.

  6. אני חושב שאתה מתעלם מהאחראיות שלך כמוביל דעת קהל, ומתנסח בחוסר זהירות. התגובה שלך מעידה על זלזול, לא על הבדלי טעם. לא כתבת "זהו משחק תפקידים שאינו לטעמי", אלא פקפקת בהיותו משחק ראוי בכלל. על כך, אני מתרעם.

  7. לא, לא, אני לא מסכים. אמרתי שזהו משחק קרב טקטי בתיבול משחק תפקידים. זו דעתי, בין היתר בעקבות כמות תשומת הלב שמקבלים הקרבות בספרים לעומת כל דבר אחר. אולי היה עדיף לנסח זאת כ"משחק תפקידים עמוס קרבות טקטיים". כמו כן, אמרתי שכנס שלם המוקדש לזה זה מדכא לי את החשק- זו אמת צרופה וסובייקטיבית לחלוטין.
    בשום מקום לא אמרתי שזה משחק לא ראוי, שזה לא יהיה כיף, שעדיף שיטה אחרת או שכנס שכולו מורכב ממשחק Amber Diceless לא ידכא לי את החשק.

השארת תגובה