רק רציתי להודות

ליואב, חן, אלירן, יהודה ואורי על עצם קיומם, לטליה, רוני, ענבר ומאיה על עצם קיומן, לדויד ודניאל, נועם ודניאל, איתמר, סתיו, מיכאל, רע ואורי, לקבוצת העיר הכבולה האגדית: אביב, יונתן, אורי ואורי, לדסי, אביב ורועי על התמיכה הנפשית, לאלון וללירון, לעלז וסיוון, לישי, אילאיל, איל, פיזבן, גל, ניצן, עפרה, תומי, שראל ושחר, לאיתמר, רן וניר, לדייב, ניב, אלון, יונתן וטל, לגילי ועדי, לכל חברי קבוצת טקטיקה בפייסבוק, לחברי פורום משחקי לוח בתפוז שנהגו לפרגן, לעדי ועידו ואיתי, לברק וארן וכל אנשי המג"יק; ולאופק והאחים דויטש ואריאל וניר ובן ועמית ודן וכל שאר נרשמי המנטיס לאורך השנים.

וגם: לבחור שהגיע בחודשים הראשונים אחרי שקנה Runebound וממש התרגש, ושכחתי את שמו; וגם לאלו שרצו ללמוד מו"ד וממש נהנו לגלות עולם חדש של משחקי תפקידים – כל שלוש הקבוצות לאורך השנתיים; לכל הילדים שניסיתי לשכנע שלא לקנות מיניאטורות, לכל ההורים שהעריכו את המאמץ, לכל משתתפי טורנירי מו"ד ומנצ"קין, לכל מי שהופיע לערבי המשחקים שלנו, לבחור שהביא את Dune, לפבל ושאר החבר"ה ששאלו מתי ערב המשחקים הבא, לכל מי שהגיע לימי משחקים באופן קבוע, לקבוצת הגיימרים מחיפה: יבגני, ערן ושות"; למן אין בלאק: קרן ואיתי וגם ערן ויבגני (אהלן שוב); לדובי ואלן, לכל מי שהזמין את Game of Thrones ואת ג"נגל ספיד ואת Blue Moon City ואף פעם לא היה, לכל מי שטען שמו"ד 4 מחורבנת ושמנצ"קין בעברית זה זוועה, לכל מי ששכחתי את שמו אבל יודע שהוא אמור להופיע כאן, ולכל מי שמעולם לא ידעתי את שמו, אבל יודע שגם הוא אמור להופיע כאן.

כי כמעט כולם באו אתמול, או במהלך השבוע, או השאירו הודעה כאן או במקום אחר, ובגלל שבזכותם השנתיים ורבע האחרונות הפכו להצלחה המסחררת בחיי עד כה. תודה רבה!

נ.ב.
ותודה מיוחדת ליונתן אלוני, שאלוהים ישמור עליו, כי כדי לרצות לפתוח חנות משחקי לוח בישראל באמצע קניון מרכזי צריך להיות מסובב עוד יותר ממני, ואני מדבר בתור מי שהיה יושב בחנות במשך שעות ואומר "שועל". יונתן הוכיח ששותף זה לא סתם מאפיין מקצוע – זה יעוד אגדי.

8 Comments on “רק רציתי להודות

  1. תודה לכם.
    אף על פי שלא הייתי הרבה בטקטיקה במהלך השנתיים האלו נורא עצוב לי שהיא נסגרת.
    ואני יודע שאת השקית של טקטיקה שקיבלתי מדניאל ואת הפלייר שקיבלתי ממך אני אשמור ואני מקווה שאם טקטיקה תפתח מחדש, במקום אחר, אני אהיה חלק גדול יותר ממנה.
    סליחה על המלודרמטיות המוגזמת, אבל הרגשתי צורך…

  2. רגשן שכמותך!
    בכל אופן, הלוואי והייתי יכול להיות חלק יותר משמעותי בטקטיקה ובעולמך בכלל במשך השנתיים האחרונות, אבל הטירונות שלי, הבית ספר, והבוס הגדול, הם הם אלו שמנעו זאת ממני!
    בכל אופן, היה מגניב לגמרי, נחמד בצורות יוצאות דופן, גדול בצורות ענקיות, מבריק בצורה גאונית ומדהים בצורה אגדית במשך השנתיים האחרונות, לפחות בשבילי, והלוואי וטקטיקה תחזור יום אחד ותצעק לעולם בפנים שכן אפשר לפתוח חנות למשחקי לוח באמצע קניון מרכזי בארץ! ולעשות מזה אחלה כסף.

  3. לערן ויונתן,
    טקטיקה בשבילי היא לא סתם חנות, טקטיקה היא דוגמא לאנשים שהלכו אחרי הלב שלהם עד הסוף.
    ראיתי ושמעתי את הקשיים שליוו אתכם ביום-יום ועדיין בכל פעם שמישהו נכנס לחנות הרעפתם עליו את מלוא חדוות המשחק שלכם והמשכתם להעניק עוד ועוד.
    אני חושב שהתגובות שהתקבלו כאן מראות יותר מהכל שהצלחתם להעביר את אהבת התחום הלאה.

    אני יכול רק לאחל לכם הרבה הצלחה ומקווה שתמיד תעסקו במה שאתם אוהבים מכל הלב
    (ויהיה נחמד אם גם תוכלו להתפרנס מזה בכבוד).

    תודה על שהייתם, תודה על שאתם.

  4. TT_TT
    וואו… זה כ"כ קשה ><
    בחיים לא תיארתי לעצמי שחנות משחקי לוח תיקח חלק כ"כ גדול בחיים שלי, עד שהגעתי לטקטיקה.
    המקום הזה הוא כ"כ הרבה יותר מסתם חנות! יש כ"כ הרבה רגש, וכ"כ הרבה כיף… אני אתגעגע. כשהחנות תפתח מחדש, אני בטוח אבוא הרבה יותר.
    עשיתם בטקטיקה עבודה כ"כ טובה… חבל שצריך לשלם לסנטר דמי שכירות P:

  5. ויש כמובן אדם ששכחת להודות לו. אדם, בלעדיו טקטיקה לא הייתה כפי שהייתה, וכנראה לא הייתה בכלל.
    אדם שיש לו קצת מוח בשריטה, ואולי בורג אחד לא רופף בראשו; אדם מצחיק ומגניב ומוצלח – אתה.
    היה תענוג לעבוד איתך (חוץ מהחלקים בהם ענית על שאלות ב"שועל", גם כשזו לא הייתה תשובה לגיטימית), תענוג לשחק איתך, וכמעט תענוג לשבת איתך בביגור תחת צליונית ולמות מחום בעוד זאטוטים ואנשים רנדומליים באים לגדף את התרגום של מנצ"קין ולבקש מג"יק.

  6. תמיד כשאמרו לי שרק כשמאבדים משהו מבינים כמה הוא חשוב לך צחקתי בלב, חשבתי שזו עוד אחת מאותן קלישאות קיטצ""יות כמו: “אהבה מנצחת הכל", משהו מטומטם כזה, שאנשים המציאו במהלך השנים כדי לגרום להם להרגיש בטוחים יותר, טוב יותר.
    כי הרי בסופו של דבר, כמעט בכל הפעמים מדובר בשטויות,. חבל שדווקא האמרה הזו נכונה לגמרי.
    טקטיקה, לא הייתה חלק גדול מחיי. הייתי באה אל החנות פעם בחודש אולי אפילו חודשיים, מדברת קצת עם אנשים ומשחקת קצת עם חברים, כמה פעמים גם עם אנשים שלא הכרתי בכלל. חוץ מזה קניתי שני משחקים במהלך השנתיים בהם הייתה פעילה, כרגע הם שוכבים מאובקים בתוך ארון משחקי הקופסא וספרי משחקי התפקידים.
    ואף על פי כן, כשנודע לי שטקטיקה תסגר ביום חמישי הקרוב הייתי עצובה, מאוד עצובה.
    וכשהייתי באירוע הסגירה הייתי אפילו יותר עצובה כי הבנתי שזה סופי, שזהו, אין יותר טקטיקה.
    ואולי, אם טקטיקה תפתח שוב, במקום זול יותר היא תהפוך להיות חלק גדול יותר מחיי.
    אני מקווה.

  7. מהסוף – עד עכשיו אני לא בטוח מי יותר מסובב, הבחור עם השועל (שזה קטע מדבק לאללה. אם תשאל את ליה {בתי הקטנה/בקרוב הבכורה} "מה יש לך בתיק" סביר להניח שהיא שועל…), או הבחור ששואל כל פעם "יש לך סטארקראפט?". בכל מקרה, 2 מופרעים וחנות אחת = חוויה מעניינת, ומתישה.
    לכולם, תודה. כל מי שכן הספקתי להפרד ממנו, כל מי שלא הספקתי, כל שרציתי וכל מי שלא, אבל בכל זאת. תודה לכולם. הבעיה הכי גדולה שלי כרגע היא ששלל התגובות כאן גורם לי לחשוב שאולי טעינו בהחלטה לסגור את החנות…?
    נתראה בגלגול הבא (של טקטיקה), או בביגור. מה שיבוא קודם.
    יונתן ("לא ערן, השני").
     
     

השארת תגובה