הרפתקה חדשה להורדה!

ההרפתקה הרשמית של כנס גרגויל זמינה עכשיו להורדה בחינם מעמוד עזרי המשחק שלנו. ההרפתקה כוללת רק מפלצות חדשות, ומסתיימת בהתקלות מורכבת במיוחד. היא מתאימה ל-4-5 שעות משחק, לקבוצה של 5 דמויות בדרגה ראשונה.

ניתן להוריד את כל מפות הקרב של ההרפתקה, מכאן.
ניתן להוריד את שבע הדמויות המוכנות עבור ההרפתקה, מכאן. (בפורמט וורד ישן)

להלן הטיזר, כפי שהופיע באתר כנס גרגויל:

ג"ונגל העקרבים

מעבר לנקרת הדמדומים אורב ג"ונגל העקרבים, סבכת עצי ענק שמסתירה את חורבותיה של ממלכת סאראן הקדומה. איש אינו מעז לעבור בג"ונגל הקטלני, מחשש למפגש עם עקרבי הענק על שמם הוא קרוי, או עם שבטי האמזונות שנאמר שקבעו בו את ביתן. ויש הלוחשים על סכנות עתיקות עוד יותר – היצורים הקדמוניים שהפילו את סאראן עדיין מתינים עמוק בינות לעצי הג"ונגל…

לפני כשבועיים נודע לכם כי ידידכם אוראד דיביאן, חוקר עתיקות ידוע שם – גם אם פזיז מעט – הקים משלחת ויצא לחקור את ג"ונגל העקרבים בחיפוש אחר מקדשו של דא-טא-מיאן, רוח הג"ונגל הגדולה לה סגדו בימי ממלכת סאראן. לפני שלושה ימים חזר אל העיירה נושא כלים פצוע, השורד היחיד ממשלחתו של אוראד, ובפיו סיפורי זוועה על אמזונות מהירות כפנתר וחיות טרף שעיניהן בוערות בשנאה.

הוא סיפר לכם כי אוראד נחטף, ובידי אותן האמזונות! אלו מתכוונות בוודאי להקריבו לרוחות הג"ונגל המוזרות להן הן סוגדות. נראה כי שוב פעם תצטרכו לצאת ולהציל את אוראד מהצרה אליה הכניס את עצמו, אפילו אם לשם כך תצטרכו להיכנס אל… ג"ונגל העקרבים.

6 Comments on “הרפתקה חדשה להורדה!

  1. מגניב ביותר, למרות שלא ברור לי איך לאמזונות יש את היומן, אם רוב תוכנו של היומן נכתב כאשר אוראד והמשלחת נמצאים כבר בתוך המקדש והקטע האחרון שלו נכתב בתוךליד החדר האחרון בפירמידה.

  2. הקטע האחרון נכתב תוך כדי שדא-טא-מיאן מהדק את אחיזתו באוראד. רק לאחר מכן יצא אוראד למסע הטבח בחברי המשלחת. אחד מאלו שהצליחו להימלט כנראה שם את ידו על היומן – מן הסתם קיווה למכור אותו ולפחות לקבל איזה תגמול שהוא על המשלחת הכושלת הזאת – ומאוחר יותר נתפס בידי האמזונות.

  3. מגניב,אהבתי את אתגר המיומנות השני.גם אני ניתקלתי בבעיה של מיעוט בחפצי קסם,אני חושב שבהרפתקאה הבאה שאעשה אתן חפץ קסם לכל דמות,כי אחרת זה מסובך לחלק חפצי קסם…

  4. נרוביאן: צודק, אני אבהיר. או אולי בעצם אחת האמזונות יצאה לפרמידה לבדוק מה קרה עם אוראד, וחזרה לשבט עם היומן, רגע לפני שהרוח גילתה אותה… נראה.

    את המפות עשיתי עם עורך המפות של וויזארדס. הוא באתר הישן, אבל עדיין אפשר להגיע לשם דרך גוגל. הורדתי אותו, נכנסתי לספריות בתוכו, ומסתבר שכל התמונות פשוט יושבות שם. השאר נעשה בפוטושופ, עם קצת הצללות (בפרמידת המדרגות) וכאלה.

השארת תגובה