חדש בחנות: Warhammer

Warhammer חזר לארץ לאחרונה, ולכן גם למדפי החנות שלנו. אפילו יש לנו מדפים במיוחד בשבילו!

Warhammer הוא משחק המיניאטורות המוביל בעולם, כבר שנים רבות. כמו בכל משחק מיניאטורות, השחקן אוסף צבא המורכב מיחידות שונות, ויוצא לקרב אימתנים כנגד שחקן אחר. ב-WH ישנם צבאות רבים לבחור מתוכם, כל אחד עם גישה משלו לקרב, ועם עשרות סוגי יחידות.

בימים הקרובים תתחיל טקטיקה לעשות פעילויות WH, להכיר את החוקים וללמד את רזי מלאכת צביעת המיניאטורות, אז הכינו את קריאת הקרב ובואו להכיר תחביב חדש!

Warhammer Fantasy מתרחש בעולם פנטזיה, בו אימפריה הירואית של בני אנוש, אלפים מסתוריים, גמדים זועמים, גובלינים מנוולים, עוגים מגודלים ואל-מתים מרושעים נלחמים אלו באלו ללא הפסק – וגם בכמה צבאות נוספים. Warhammer 40,000 מתרחש בעתיד הרחוק, ביקום קודר ואכזר מאוד, בו גזעים חייזריים שונים אלו מאלו בתכלית נלחמים על גבי מאות פלנטות, עם מיליוני חיילים ויצורים מוזרים.

הסטים הזמינים בחנות כעת:

ערכת ההתחלה של Warhammer Fantasy, הקרב על מעבר הגולגולות (Battle for Skull Pass). חוקי התחלה, כל הקוביות וכלי העזר שצריך, ומעל 100 מיניאטורות! ערכת ההתחלה מכילה שני צבאות ומתאימה לשני שחקנים. 450 ש"ח.

מחלקת לוחמים אורקים (Orc Warriors Regiment), תשעה-עשר לוחמים מוכנים לקרב. 235 ש"ח.
גובליני לילה (Night Goblins), עשרים גובלינים מנוולים במיוחד, ישר מהמחילות. 235 ש"ח.
לוחמים גמדים (Dwarf Warriors), כי מישהו צריך להביס את כל האורקים והגובלינים האלה. 235 ש"ח.
שלדים רוכבי כרכרות (Tomb Kings Skeleton Chariots Regiment), חלק מצבא האל-מתים. 235 ש"ח.

ערכת ההתחלה של Warhammer 40,000, הקרב על הפלנטה מקרג (Battle for Macragge). חוקי ההתחלה כל הקוביות וכלי העזר, 40 מיניאטורות של נחתי חלל וטירנידים, ותכסית של ספינת חלל מרוסקת. 450 ש"ח.

כיתה של נחתי חלל (Space Marine Combat Squad), לוחמיה הטובים ביותר של האנושות, מהונדסים גנטית להתקיים בתוך שריון גוף טכנולוגי עצום. 130 ש"ח.
טירנידים גונבי גנים (Tyranid Genestealers), אחת היחידות האכזריות של הטירנידים, ישויות ביולוגיות שמבקשות לחסל כל חי. 200 ש"ח.
חניתות קורנות אלדריות (Eldar Shining Spears), שלוש רחפות תקיפה זריזות של גזע האלדר החינני. 235 ש"ח.

בנוסף אנחנו מחזיקים בצבעים מכל סוג, ובקרוב נארח סדנאות צביעה כדי לעזור לשחקנים מתחילים להפוך את הצבא שלהם ליצירת אומנות קטלנית.

2 Comments on “חדש בחנות: Warhammer

  1. אולי משחק התחביב היקר ביותר,
    אבל לא התחביב היקר ביותר.

    אין סיבה שקהילתנו הקטנה לא תנסה לעשות צעדים המועילים לקידום המשחק
    בארץ,גם מהסיבה שאין מה להפסיד מבחינת הקהילה.

    דבר שני,שאני כשחקן חדש זוכר את עצמי כאחד שנכנס לזה במכה אחת,וכמעט שלא חשבתי לפני על להצטרף,פשוט הגעתי לאייקון וראיתי את השלוחנות היפהיפיים ומרהיבי העין הללו ופשוט התאהבתי.

    אין סיבה שזה לא יקרה ל1 מכל 10 שיסתכלו על הדברים.

    בהצלחה גם מכאן! 🙂

השארת תגובה