הדבר המצחיק של השבוע

איכשהו הגעתי לכאן, תיאור של "מהו כוח המשיכה וכיצד הוא עובד" מתוך אתר השטות, כלומר, הסוד. אין צורך לקרוא את כל הטקסט הארוך והדמגוגי, הנה תמצות קצר של כמה פאנצ"ליינים:

"אתה וודאי מסכים שאנחנו חיים ביקום המנוהל על ידי מספר חוקים פיזיקליים.  קח למשל את חוק הגרביטציה (הכבידה). אנחנו לא ממש יודעים כיצד זה עובד…"

" חוק המשיכה ודאי כמו חוק הגרביטציה וקובע את התוצאות בחיים שלך…"

"ולמרות שחוק זה קיים אלפי שנים, רוב האנשים שמחשיבים את עצמם כ"לוגיים" לא יקבלו אותו – הם יאמרו שזה שטויות ולא מבוסס על מדע" או "מציאות"."

"שמעת ודאי את האימרה שאומרת "דומה מושך דומה".זה לחלוטין נכון. למה? משום שכל דבר ביקום שלנו בנוי מאנרגיה. המדע הוכיח שאנרגיה מסוימת מושכת אנרגיה הדומה לה."

"אתה לא יכול להתכחש לעובדה שאנחנו עשויים מאנרגיה. המדע הקוואנטי כבר הוכיח שזה נכון. "

" להלן משהו חשוב לדעת על אנרגיה. לכל אנרגיה יש תכונות מגנטיות ספציפיות. במונחים פשוטים, אנחנו למעשה מגנטים."

"אתה יכול להיות אדם "טוב", אבל אם תדר האנרגיה של ה תת-מודע שלך הולך בכיוון הפוך, אז תחווה את הדברים "הרעים" שאתה לא רוצה. כך כוח המשיכה עובד."

"תבין, אתה לא יכול להפר חוק פיזיקלי. תדר אנרגיה תמיד ימצא את התואם האנרגטי שלו."

ולסיום, הרהרו במילים נהדרות אלו:

רק אם תשנה/י את תכנות התת-מודע שלך המנהל 97% מחייך התוצאה שלך תשתנה מייד!

4 Comments on “הדבר המצחיק של השבוע

  1. הכל נכון.
    ראיתי לפני כמה זמן תכנית בערוץ ההסטוריה על הווצרות היקום, ואמרו שם שהמפץ הגדול נוצר בגלל שחלקיקי הליום ומימן לא תכנתו את התת-מודע שלהם כך שיהפוך אנטי-הצלחה להצלחה. חוקרים גילו את זה בגלל שאריות מיקרוסקופיות בנות ביליוני שנים של דמעות וגלידת פצפוצים שנתגלו בחלל.

  2. אביב, תצחקי תצחקי, אבל יש גלידה פצפוצים בחלל.
    מה נראה לך שהחייזרים אוכלים?

השארת תגובה