בחיי, עוד משחק של שר הטבעות

כנראה אף פעם לא ימאס להם, כאשר "הם" זה כל גוף שמייצר משחקי שר הטבעות, לכל מדיום שהוא. יש כבר איזה 30 משחקי מחשב מבוססי שר"ה, אני חושב, ולפחות ארבעה משחקי לוח. אז הנה FFG מוציאים עוד אחד!

וכמובן שהוא נראה מגניב. המשחק מתרחש בשנים שבין מסיבת הפרידה של בילבו לבין יציאתו של פרודו מהפלך, והשחקנים מגלמים עד שלושה גיבורים חדשים, שלא הופיעו בספרים. שחקן נוסף משחק את סאורון, והוא מנסה לנצח באחת משלוש דרכים: כיבוש, השחתת הגיבורים, או מציאת הטבעת האחת. הגיבורים בתגובה נעזרים בדמויות מוכרות ובאומץ ליבם (וקלפים, וקלפים), כדי להביס ולהרחיק את אדון האופל, לפחות עד שתתחיל העלילה של הספר הראשון. מזכיר טיפ-טיפה שילוב בין WOW Adventure לבין רונבאונד לבין Descent. או שאולי אני מדמיין.

במסורת FFG, המשחק יכלול 470 קלפים ו-225 סמנים, כי there"s no kill like overkill. המשחק, אגב, יקרא Middle-Earth Quest.

כמו כן קניתי לעצמי את אנדרואיד! אושר!

חובבי סטאר טראק, להלן מחולל תקלות אקראי, שכולל גם את דרכי הטיפול בהן  – כמה מתחשב מצידו. לכל מי ששמע על טכנובאבל אבל לא יודע מה זה.

משחק המחשב Duke Nukem Forever הוא אחת הבדיחות הגדולות של עולם הגיימינג. מפתחים אותו כבר 12 שנים, וזה מגוחך כמו שזה נשמע. ובכן, השבוע התבשרנו שהחברה המפתחת סגרה את שעריה – אלוהים יודע למה לקח להם כל כך הרבה זמן – והרשת כמרקחה. הנה למשל רשימה של אירועים שהתרחשו מאז ההכרזה על המשחק, ולצידה רשימות של התרחשויות היסטוריות שלקחו פחות זמן ממשך הפיתוח שלו, כמו למשל מלחמת העולם השנייה.

3 Comments on “בחיי, עוד משחק של שר הטבעות

השארת תגובה