טקטיקה בת שנה!

היום לפני שנה נערך יום המשחקים שציין את תחילתה של – אם יורשה לי להיות מעט פלצן – הרפתקה חדשה בחיי. החנות נפתחה למעשה כבר שבוע לפני כן, אבל אני חושב שה-20 בנובמבר הוא היום שיזכר בתור פתיחתה האמיתית של החנות. כ-150 איש באו ועשו שמח, עם הרבה משחקי הדגמה – אבל בעצם בערך חצי מכפי שיש לנו כיום – והרבה מצב רוח טוב, מה שחזה באופן די מדויק את האופן בו תמשיך החנות להתנהל. מאז עברו כאן אלפי לקוחות, עם קהל לא קטן של חבר'ה קבועים, שפשוט רגילים לנחות משום מקום "כי תמיד יש מישהו בטקטיקה לשחק איתו משהו". תכל'ס.

יונתן ואני מודים לכולם על כך שהניסוי המופרע הזה עדיין מצליח, וקצת מופתעים, כי באמת שהיינו בספק אם יש מקום לחנות משחקים שמקדישה עצמה אך ורק לטהרת השולחן. הדרך עוד ארוכה, אבל בשביל שנה ראשונה, טקטיקה הוכיחה שיש לה סיבה להתקיים. וכמו בכל תחום בחיים, זה אך ורק בזכות האנשים.

5 Comments on “טקטיקה בת שנה!

  1. בהחלט- המון מזל טוב וסחתיין על היוזמה.
    מי ייתן ויגדלו המשחקים, יתמעטו המחירים, יתגלגלו הקוביות וירבו המשחקנים.

  2. הא! שנה חלפה, שנה עברה, ואני משחקי ארימה!
    טוב, תשמעו, הסיפור הוא כזה: הרעיון היה הזוי מתכתחילה.כלומר, כן, זה עובד במדינות נורמליות, אמיתיות, אבל אנחנו אפילו לא רפובליקת בננות! נו, ערן ואני "חולמים". אבל חולמים ועושים. פתחנו חנות למשחקי שולחן, בישראל. כן. זה לכשעצמו מפתיע. אבל מה שבאמת משאיר אותנו המומים כל פעם מחדש, הוא שהחנות עדיין כאן!
    החנות מתרחבת, גדלה, מעמיקה, וגם… ששש! לא נספר לכם מה מתוכנן להמשך…

השארת תגובה