בקרוב: המון דברים בחינם למהדורה 4

אירוע ההשקה אתמול היה מצוין, תודה לכל מי שהגיע והשתתף! המוני ילדים יצאו מרוצים, מוכנים להיכנס לסדרה חדשה של הרפתקאות. חילקנו כמה מאות עמודים של ההרחבות שיצרנו, אבל האמת היא שזו רק ההתחלה.

במהלך החודשים הקרובים נמשיך ונשקיע במהדורה 4, וניצור הרחבות חדשות ומקוריות לשיטה, כולן לגמרי בעברית. אחת לחודש לערך נוציא גיליון חדש של המיני-המגזין שהשקנו אתמול, יוזמה משופרת, שמציג ארבעה עמודים של תוכן חדש: המגזין הראשון חולק אתמול והציע 8 מפלצות לדרגות נמוכות, ובמגזינים הבאים נציג גם כוחות, חפצי קסם, טקסים, וכל דבר אחר שנרגיש שחסר עדיין לשחקן הישראלי.

נתחיל גם להציע הרפתקאות ותרחישים שנכתבו עבור המהדורה רביעית, כך שיהיו לכם בהישג יד פגישות משחק שלמות מלאות בהרפתקאות מרגשות ומוכנות להרצה. מחווה אחרונה למת, ההרפתקה שחולקה אתמול, היא רק הראשונה. בעוד כחודש או חודשיים תעלה הרפתקת ההמשך (בעלת השם הזמני "עניין לא נעים עם כמה קובולדים ואיזה דרקון"), וגם היא תהיה הרפתקה ארוכה ומפורטת. בנוסף, אנחנו משתדלים לארגן תרחישים מעניינים פרי יצירתם של כמה מנחי מהדורה 4 שכבר מריצים אותה מספר חודשים באנגלית. התרחישים הם התקלויות יחודיות או תת-עלילות, אותם תוכלו לקטוף ולדחוף לכל הרפתקה לפי רצונכם.

בדחיפות נמוכה יותר עומד פרויקט התרגום שלנו, בו אנחנו מתרגמים את מיטב התוכן וההרחבות שיצרו שחקני מו"ד באנגלית.

כל התוכן הזה, כאמור, מוגש בחינם, במטרה לתמוך בשחקן מו"ד 4 הישראלי ולעזור בפיתוח קהילת מו"ד 4 רצינית. עמוד העזרים למו"ד 4 יתעדכן בתחילת השבוע הבא עם כל ההרחבות שחילקנו בהשקה (מעל 30 עמודים!). עבור כל שאלה או עניין שתרצו להעלות, אתם מוזמנים לגשת לפורום הרשמי של כוכבי כסף, המוציאה לאור של מו"ד 4 בארץ, שנערך בשיתוף פעולה עם אתר משחקי המחשב ויגיימס. אני אחד ממנהלי הפורום שם, ואשמח להגיב לכל הודעה.

ראוי להבהיר שהדגש הכבד הזה על מו"ד אינו משפיע בכל דרך על הפעילויות שלנו בתחום משחקי הלוח: בקרוב נערוך השקות להרחבות החדשות של מנצ'קין בעברית (כשיגיעו אמן במהלך החודשיים הקרובים), טורנירים במצודות וקאטאן, ימי משחק נוספים ועוד ועוד. אנחנו עדיין חנות שמוקדשת תחילה למשחקי לוח – אבל עכשיו, עם צאת המהדורה הרביעית, אנחנו נועצים דגל גם בראש הר המבוכים והדרקונים.

השארת תגובה