תוצאות תחרות הכתיבה היוצרת

תחרות הכתיבה היוצרת הגיעה לסיומה, וכעת יוכרזו הזוכים – מאושרים או לא, זאת שאלה שתלויה בכמה שהם אוהבים את מנצ'קין או Chez!

המקום הראשון בכל קטגוריה יזכה במנצ'קין או Chez לבחירתו – או המרה ל-100 ש"ח לרכישה בחנות. הזוכים במקום השני בכל קטגוריה זוכים בהנחה של 50 ש"ח לרכישה אחת בחנות. הזוכים מוזמנים ליצור איתנו קשר בטלפון 5280159 או במייל הרגיל שלנו, או פשוט להופיע בחנות ולדרוש את הפרס בכל תוקף. בעת הקנייה, אנא ציינו גם את כתובת המייל שלכם, שהיא האמצעי העיקרי שלנו לזהות אתכם.

הערה טכנית: עקב נסיבות שלא בשליטתה (מבחנים), דסי עזבה את צוות השופטים בטרם תחילת השיפוט. את מקומה החליף אבשלום גיסין, בעל ניסיון רב בתחום הכתיבה היוצרת, תלמיד לספרות ושירה; בדומה לאורי ליפשיץ רועה הכבשים המלך. תודה רבה לשניהם.

שירה
מקום ראשון: שי שפירא, עם "שלושה גיבורים", על משחק בתוך משחק בתוך משחק. השיר מתחרז יפה, מתחכם, ומשעשע בו-בזמן.
מקום שני: רואי אנואר, עם "הסוף הבלתי נמנע", שיר המבשר את סוף העולם, בהשראת Arkham Horror. אווירתי ומאיים כראוי למשחק אווירתי ומאיים.

יצירות נוספות שהוגשו:
בלדה חסרת שם, עידן שנפלד
כאן (קאטאן), אלון גולדשטיין
האיקו, דרור סולמי

פרוזה
מקום ראשון: רואי אנואר, עם "בכבלי הרונות", סיפור פנטזיה המציג סיבוב רגיל לכאורה ב- RuneBound. השופטים אהבו במיוחד את ההתלהבות הברורה מהמשחק, ואת האופן בו הפכו על הדף כמה קוביות וקלפים לעלילת חרבות וכשפים.
מקום שני: אלירן טלר, עם "הצלם", סיפור פוסטמודרניסטי משהו על פגישת מבוכים ודרקונים. או שמא? סיפור כתוב היטב, גם אם מעט מבלבל.

יצירות נוספות שהוגשו:
מונופול, גיל רכטמן
The TIme Out, מארק לוינסון
אני המנצ'קין, רונן אטיאס
בית, ישי מרזל
סתם עוד הרפתקה, יקי טובאק
ריצ'ארד עובר מהדורה, תומר גורביץ'

ברכות לזוכים! לאור כמות המשתתפים הגדולה, החלטנו לערוך תחרות דומה לקראת החורף. נשמח לקבל הצעות ולשמוע הרהורים, כאן בתגובות או במייל.

7 Comments on “תוצאות תחרות הכתיבה היוצרת

  1. מגניב. ידעתי שכל שעות ההאזנה לפינות של אבשלום קור ישתלמו בסוף.
    צפו לראותי נכנס בסערה לחנות מתישהו השבוע, כנראה ביום שישי.

  2. תודה רבה. ואם הבנתי נכון וקיבלתי פה מחמאה מאביב אור המהוללת, אז באמת יצאתי מורווח…

השארת תגובה