בחודש הקרוב: טורניר מנצ'קין

עד כמה אתה מנצ'קין? הגיע הזמן שתוכיח את זה, בטורניר המנצ'קין הרשמי לסתיו 2008! הזוכה בטורניר יזכה במנצ'קין או בהרחבה לבחירתו, אבל חשוב מכך, יוכל ללגלג בפני כל מכריו למשך כל ימיו. או לפחות עד לטורניר החורף. 🙂

הטורניר מתרחש בשלושה סבבי מוקדמות, לאורך השבועות הקרובים. הסבבים מפוזרים בכוונה בימים שונים, על מנת לאפשר לכל שחקן להגיע לסבב המתאים לו ביותר. עלות ההשתתפות בסבב היא 10 ש"ח, כל שחקן ישתתף בסבב אחד בלבד. נא להירשם מראש בטלפון 03-5280159, או במייל service@tactica-games.co.il.
על כל סבב ישגיח שופט מוסמך מטעם טקטיקה (אשר מהווה מפקדת מנצ'קינים רשמית), אשר יחשב כ-"בעל המשחק" עבור פתרון שאלות חוקים וויכוחים. בשום פנים ואופן אסור לרמות במהלך הטורניר!

הטורניר מחולק לסבבי בוגרים, שישחקו במגוון המנצ'קינים באנגלית (איזה מנצ'קינים? חכו ותראו), ולסבב צעירים, שישחקו במנצ'קין בעברית.

גמר סבב הבוגרים יערך ב-24.9, יום רביעי, בהשגחת שופט MIB רשמי. התאריך עבור גמר סבב הצעירים עדיין לא נקבע.

חשוב לציין: כל המוצרים של מנצ'קין רשמיים בטורניר! בואו עם חולצות, קוביות, מטבעות, וכל מוצר מנצ'קין רשמי אחר ונצלו את החוקים עד הסוף. כמו מנצ'קין אמיתי.

אין לכם עדיין חולצת מנצ'קין? וקובית מנצ'קין ממזרית? איזה מן מנצ'קינים אתם. מזל שיש לנו אותם בחנות… וגם בחנות האון-ליין, ואפילו במבצע.

השארת תגובה