הסתערות מיניאטוריסטית, ליגה חדשה בחנות

היום הושלמה השתלטותן של המיניאטורות של החנות, עם כניסתם של ה-HeroClix, משחק המיניאטורות הצבעוני המבוסס על עולמות הקומיקס של מרוול ו-DC. גם אני נפלתי בשבי, וכבר לפני שבועיים קניתי את ערכת ההתחלה של משחק המיניאטורות של מבוכים ודרקונים, וגם בוסטר (ואיזה מיניז מצוינות קיבלתי, שככה יהיה לי טוב).

יש לנו כמובן גם את ערכת ההתחלה הבומבסטית למדי של Confrontation (תראו מה יש בפנים), אפילו שהוא פחות סקירמיש ויותר משחק של צבאות. ועוד כמה שבועות נקבל גם את משחק המיניאטורות של Mutant Chronicles, שלפי סיקורים מוקדמים אמור להיות מוצלח בהחלט, שלא לדבר על כמה שהוא מרשים למראה. המיניאטורות גדולות משמעותית מהרגיל, ובניגוד למשחקי המיניז האחרים, כאן אתה יודע תמיד בדיוק איזו יחידה אתה מקבל.
(אם אנחנו כבר באתר של FFG, תראו את הזוכים בתחרות צביעת המיניאטורות של Descent, ואת ההבדלים בין משחק הלוח של WOW לבין משחק ההרפתקה של WOW, שהוא משהו חדש לגמרי שיגיע לחנות בעוד כשבועיים ונראה מבטיח מאוד).

לאור הדגש העולה על עולם מיניאטורות, ובהתחשב בכך שאני נהנה לשחק בהן, וכתוצאה מעלייה במינון ה-Happy Pills שלי, אני מכריז חגיגית על פתיחת ליגת משחקי מיניאטורות בכל יום רביעי כל שבועיים (כלומר, כשה-MIB לא כאן), בין חמש לשבע בערב. בתוכנית: משחקים ידידותיים, לימוד החוקים של המשחקים, החלפת מיניאטורות, טורנירים ומחזמר ספונטני. יש לבוא בלבוש אוורירי ולהביא נעלי עקב.

עילזו! עת המיניאטורות הגיעה! התרפסו בפני אדוניכם החדשים!

להבהרה, מחר יהיו כאן ה-MIB, כך שהליגה מתחילה רק בשבוע הבא.

4 Comments on “הסתערות מיניאטוריסטית, ליגה חדשה בחנות

השארת תגובה