מקצוע ה-Artificier זמין להורדה, ועוד

אני לא נוהג לעדכן ישירות על עדכונים לאתר של וויזארדס, אפילו שיש המון מהם בחודשים האחרונים, כי אני סומך על חובבי מו"ד שיקפצו ויראו בעצמם. כמו כן, עמוד ריכוז המו"ד שלנו מתעדכן כל כמה ימים בכל מקרה, עם כל דבר חדש.

אבל הפעם עלתה כתבה ראויה לציון במיוחד, מקצוע ה-Artificier (רעיונות לתרגום?), חצי גמור. עדין, החצי הזה מעניין בהחלט, ומראה תת-סוגי מכאניקה חדשים שהחבר'ה של מו"ד חושבים להכניס למשחק. זה נותן תמונה כלשהי של הכיוון אליו יכולים ללכת המקצועות הבאים שנקבל בסל"ש 2.

עדכון: סקירות הבוקר שלי חשפו ידיעות מרעישות נוספות.

משחק המחשב Halo עומד לעבור המרה למשחק לוח. נשמע כמו פוטנציאל לפיצוצים, הא? ה-shooter הכי פופולרי בעולם בערך, מתורגם לפורמט הלוח החביב על כולנו? הידד! בטח פנטזי פלייט יעשו אותו בסגנון של Doom, שאומרים עליו שהוא די אחל– רגע, רגע. מסתבר ש-FFG בכלל לא אחראים לעניין אלא זוג חברות שעושות כל מני "משחקי לוח", למעשה צעצועים, המבוססים על סדרות טלוויזיה וכו'. תת רמה, מביך ממש. נו טוב, מחלקת ה-QA של מיקרוסופט לא בדיוק עומדת בסטנדרטים של זו של בליזארד.

ב-Zero Punctuation הפעם, סקירה לא שגרתית: וובקומיקסים. הוא לא מחדש הרבה – על תופעת ריבוי הגיימיניג קומיקס כבר דיברו וצחקו פעמים רבות בעבר – וזה קצת איכזב אותי. עד שהגיע הקטע שהוא מחטיף באופן ישיר ל-CAD, וזה שעשע אותי. אני משועשע.

בכנס Interesting 08, שלמיטב הבנתי הוא פשוט כנס בו גיקים יכולים לדבר על מה שבראש הגיקי שלהם מבלי להיות מוגבלים לנושא מוגדר, הוצגה סקירה מדעית ומדוקדקת של העולם של World of Warcraft. שווה לראות את הוידאו של ההרצאה, ובעלי הזמן העודף ירצו גם לקרוא את המאמר, במיוחד חלקו השני.

אינטרנט זה נקבה. תמיד ידעתי את זה, והתעקשתי על אף מחאות כל הסובבים. עכשיו יש לי גם את הגיבוי האולטימטיבי: מאגר הידע האנושי המשותף.

4 Comments on “מקצוע ה-Artificier זמין להורדה, ועוד

  1. אוי…משחק לוח לHALO? WTF? מי האידיוט שחשב על הרעיון הזה….מה כבר אפשר לעשות שם…אוי…ההתמסחרות…הבושה…הטיפשות!

  2. אם artifact זה "עתק", אז אולי Artificer זה מעתק (על משקל מפנק) או עתקן?
    התרגום בעייתי. שימו לב שגם הם נתקלים בבעיות עם השם הזה- המציאו שם לעצם שבו המעתק משתמש : artifice , כי לא יכולים לקרוא לזה artifact. המשמעות המקורית של artifice כמובן היא האומנות שלהם.

  3. בסוף נלך על משהו כמו קסמאי, או סתם מילה מבוססת על קסם שנשמעת כמו מקצוע מלאכה. אולי כושף. אבל אז איך נקרא ל-sorc?

השארת תגובה