פוסט סיכום ביגור

ביגור השנה היה כיף, חם, ומוצלח. אין סיבה להכביר במילים, אבל אעשה זאת בכל זאת. זה היה הביגור המוצלח ביותר של הזמן האחרון, בבירור יותר טוב מזה של שנה שעברה, ואני חושב שבעיקר בגלל המיקום. לפי התגובות מהפורומים, נראה שגם המשחקים היו אחלה במיוחד הפעם – אישית לא יצא לי לשחק או להריץ דבר, מלבד הדאגה לטורניר המו"ד. (התוצאות בפוסט הבא!)

בכל מקרה, מבחינה דוכנית הלך לנו בסדר גמור, ואף אחד לא הופתע לגלות שמשחקי לוח לקחו מקום שני למשחקי תפקידים. ומג'יק, המון המון מג'יק.

כמה דברים שקרו בביגור:

  • המשחקיה נתנו לי אלף מיליון סימניות פרסומת שלהם. אז אם אתם רוצים, בואו לקחת אחת.
  • העובד החדש שלנו, יואב, הוכיח עצמו בשטח – אם הוא שרד ביגור שלם, הוא כנראה ישרוד גם בחנות. כנראה.
  • Wings of War ו-Dungeon Twister פופולריים יותר ממה שחשבתי. לזכור: להוסיף אותם לערבי המשחקים הקרובים.
  • ההרחבה Shadows of War למשחק הלוח של WoW מאיצה את ההתקדמות ומגניבה את המשחק.
  • מצד שני, לשחק WoW החל מתשע בערב ועד אחת לפנות בוקר, זה רעיון פחות טוב. אבל בגלל הגבלת הזמן! כי לא הספקנו לסיים.
  • בפעם הבאה שיורים לחש כדורית חומצה, עדיף שלא לפגוע בנינג'ה של החבורה וכמעט להרוג אותו.
  • לכל השואלים: כן, בקרוב נתחיל לעשות טורנירים של מג'יק! ושל מנצ'קין! וטורניר משחקי לוח כללי! לא, אני עדיין לא יודע מתי, כן, אני אעדכן כאן ברגע שאדע. איזה לחץ, איזה לחץ…

מה שיחקתי השבוע:
WoW, כאמור (מוזר כמה פעמים יוצא לי לשחק אותו לאחרונה), מסתבר שכוהנים הם רבי עוצמה. בשבוע הבא נחזור ללו"ז משחקים עמוס למדי, אז המצב ישתפר פלאים.

מה שיחקתי השבוע, גרסת התפקידים:
בפגישת העיר הכבולה של יום שני נכנסה החבורה אל מתחת לבית המרחץ, בחיפוש אחר הגובלינים. הם מצאו לא מעט גובלינים, מסתתרים במנהרות חשוכות ובחדרים מסתוריים, וכמעט נפלו למארב או שניים. האקשן האמיתי יגיע בפגישה הבאה, כשיגלו מי עומד מאחורי הפלישה הגובלינית.
נפגשנו השבוע בביגור, אחרי סגירת הדוכן, להמשיך את המשחק בו אני משחק גמד אשף. קבוצת ההרפתקנים חוסלה כליל בפגישה הקודמת, ולכן יצרתי גמד אשף חדש, בן דודו של קודמו אשר יצא לבדוק לאן נעלמו עקבותיו. מסתבר שהנינג'ה שרד, וביחד איתו יצאו הדמויות החדשות (הפעם יש גם כוהנת, אפילו שהיא מתמחה דווקא בהרג מחריד) אל חורבות הטירה. למרות עיכוב תחילי בצורת חצי-אלף מחליף פנים שכנראה שהתחזה לקברן העיירה בחודשים האחרונים, הגענו אל הטירה והתקדמנו לאורך כמה חדרים. אחרי מפגש עם גמל שלמה ענק, בור קטלני ונזיר מסתורי, רק שתי דמויות בקבוצה ירדו אל מתחת ל-0 נק"פ – שיפור מאז הפעם הקודמת! טיביריוס שמנדריק השני, עתידך עוד לפניך.
השבוע לא הרצתי הנשגבים, למרבה הצער, והעניין יטופל בשבוע הבא.

1 Comment on “פוסט סיכום ביגור

  1. נו, חוכמה גדולה. ניקיתם חצי קומה במבוך ומתתם, ואז את החצי השני כבר הצלחתם לשרוד בקושי.

    🙂

השארת תגובה